ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Паблік Рілейшнз: принципи і практика

Роль репутации в маркетинге
Репутация организации, бизнеса, бренда или услуги, несомненно, оказывает влияние на ее маркетинг. Таким образом, PR оказывает влияние на маркетинг.
Репутация компании или бренда как слабо использующего передовые технологии никак не будет способствовать маркетингу высокотехнологичной продукции — независимо от того, насколько хорош продукт на самом деле. Клиент будет только удивляться — это явление называется «познавательный диссонанс» (cognitive dis-sonanse) или «воспринимаемый риск» (perceived risk).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Роль репутации в маркетинге» з дисципліни «Паблік Рілейшнз: принципи і практика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...
Організація готівкових грошових розрахунків
Аудит внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхуван...
Технічні засоби для організації локальних мереж типу ARCNET; прав...
Свидетельства отвеса и маятника


Категорія: Паблік Рілейшнз: принципи і практика | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 606 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП