Індивідуальність аксесуарів та зовнішнього вигляду чоловіка
Чоловіча елегантність — це не тільки питання інтуїції. Вар% то засвоїти деякі непорушні істини. Найважливіша з них: одяг і аксесуари повинні відповідати місцю і часу. Дуже важливий аксесуар для ділового чоловіка — годин% ник. Годинник — це єдина прикраса, що може собі дозволити діловий чоловік, тому він повинен бути красивим, елегантним, у класичному стилі. Інші прикраси (різні ланцюжки, перстні) недоречні. У моді класика — механічний годинник у багатому і разом з тим сучасному оформленні. До сірого костюма для роботи біль% ше підійдуть годинник, запонки й інші аксесуари%прикраси в спокійному стилі, наприклад, з тьмяного металу, з каменями, а також краватка і носовичок із тканини спокійних відтінків. Ювелірні вироби також треба вибирати обережно. Не реко% мендується одночасно одягати прикраси з різних металів — із золота та срібла. Із прикрас ділові чоловіки інколи носять перстень (обручку або печатку), запонки і шпильки для краватки. Обручку чоло% віки надівають здебільшого на прохання дружин, які хотіли б зменшити потенційну загрозу з боку інших представниць кращої статі, або ж, щоб бути таким, як усі. Для деяких чоло% віків обручка залишається символом подружньої вірності. Наявність печатки на пальці ще з часів Середньовіччя є символом благородного походження, своєрідним паспортом, символом високого статусу. Браслети й ланцюжки на руках, на шиї, а особливо сережки не відповідають іміджу ділової людини. Це може справити на ділових партнерів враження несерйозності, легковажності. На картинах з релігійним сюжетом ні в кого з персонажів немає прикрас. Глибоко віруючі люди уникають зайвої пишноти. Разом з модою на класику повертається і найелегантніший головний убір для чоловіків — капелюх. Що ж до головного убору, то важливо пам’ятати: його колір та фасон мусять відпо% відати вбранню та місцю, де його збираються носити. Фетровий капелюх, зазвичай, одягають із солідним пальто, кепка не від% повідає костюму; шкіряний капелюх чи головний убір з неве% ликими полями носять із плащем, а не зі спортивною курткою. Діловому чоловіку не можна вдягати шапочки, що зовні схожі на елемент верхнього робочого одягу будівельників. Можна вдягати картаті кепки, ковбойські велюрові капелюхи, 184185 а узимку — хутряні шапки, вушанки. Найтрадиційнішим го% ловним убором класичного стилю залишається капелюх, колір якого повинен гармоніювати з пальто. Світло%коричневі рукавички пасують до темно%коричневого чи сірого пальто, чорні — тільки до чорного, «солідного» паль% то. До святкового — пасують рукавички нейтральних тонів. Чоловічі сумки тепер можуть нагадувати військові «план% шетки» на довгих ремінцях. А замість великих громіздких портфелів знову в моді кейси. Правда, тепер вони значно мен% ші від колишніх і вісять на довгих ремінцях. Для всіх паперів і документів підійде аташе%кейс із гарної шкіри, однотонний, бажано темних або холодних відтінків. В аташе%кейсі повинен бути порядок, що вказує на акуратність чоловіка. Діловому чо% ловіку дуже потрібні записник або щоденник у гарній справі і пристойна ручка. Ручка ділового чоловіка повинна сприйматися як аксесуар. Ручка переважно повинна бути чорнильною, модель «Дуопол» (фірма «Паркер»). Як і багато років тому, для упевненого в собі, консерватив% ного чоловіка запонки сьогодні актуальні. І, насамперед для вечірнього туалету. Саме вони визначають стиль, підкреслю% ють його витонченість і вишуканість. Дорогі запонки й шпильки одягають на урочисті заходи, щоб підкреслити свої професійні успіхи, високий статус. Власник коштовних прикрас демонструє цим свої фінансові можливості. Запонки неодмінно повинні поєднуватися з іншими аксе% суарами туалету, і, насамперед зі шпилькою для краватки, найчастіше вони в таком комплекті й продаються. Особлива увага сьогодні надається шпильці для краватки — вона повинна поєднуватися з її кольором. Найкраща шпилька нейтрального кольору, однотонна, на тон світліше або темніше від краватки. Ще одна деталь костюма сучасного ділового чоловіка, пов’язана з кольором краватки, — хусточка%паші, що вставля% ється у верхню кишеню піджака. Ця хусточка повинна бути одного кольору з краваткою або різко контрастувати з ним. Можна надіти простий шкіряний ремінь із металевою пряж% кою або ремінь зі шкіри алігатора. Підбирати ремінь потрібно якнайретельніше. Він повинен бути з натуральної шкіри, пряж% ка — середнього розміру. Ремінь підбирається в тон до костюма, але головне правило: кольоровий відтінок ременя і взуття по% винні бути максимально наближені або однакові.У ділового чоловіка повинна бути гарна коротка стрижка, що підходить до типу обличчя, віку, стану волосся. Головна вимога до зачіски ділового чоловіка — акуратність і компактність. Довге волосся так само, як і пишна шапка дріб% них кучерів, не відповідають іміджу успішного бізнесмена. Про організованість, зібраність людини часто судять за станом во% лосся. Буйну чуприну може дозволити собі лише представник артистичних інтелектуальних кіл. Це стосується й бороди. Проте невелика борідка, вуса можуть бути і у великих фінан% систів, представників вищих ділових кіл. Ніяких негласних заборон тут не існує — лише б рослинність на обличчі була ре% тельно доглянута. Але все%таки фахівці з ділового етикету ра% дять ретельно голити обличчя. Брюнетам — і зранку, і ввече% рі, якщо доведеться брати участь у вечірньому прийомі. Неприпустима в діловому світі й щетина, навіть одноденна. Борода небажана, але якщо вона є, то потрібно доглядати за нею щодня: підстригати, голити, мити шампунем. Що ж до парфумерів, то тут існує одне правило: в усьому по% винна бути міра «хто пахне занадто добре, той пахне погано». Недоглянуті нігті та руки охарактеризують чоловіка як не% охайного й неакуратного. Тому необхідно стежити за тим, щоб руки були доглянутими. Основним для позитивного іміджу ділового чоловіка є його зовнішній вигляд (зачіска, одяг, аксесуари). Тому що зовніш% ній вигляд — візитна картка, презентація вашої працездатнос% ті, акуратності та надійності. Щодо зовнішнього вигляду ділового чоловіка, фахівці прийшли до загальної думки, що йому треба мати три костю% ми: робочий, діловий і вечірній. Робочий костюм — це насамперед звичайний костюм (брю% ки й піджак), цілком припустимо у вільному стилі цей костюм носити з джемпером, пуловером, светром під горло, але не з коміром, оскільки це буде вже светр для лиж. У класичному стилі це можуть бути брюки і шкіряний піджак, добре зшита куртка, але в усіх перерахованих випадках неодмінна умова — сорочка і краватка. Ділова людина не повинна приходити на роботу без краватки, якщо вона не в сорочці особливого крою, де краватка не потрібна. Краватку не носять із «водолазкою». Діловий костюм чоловіка — це будь%якого кольору брюки й піджак, відповідно підібрані сорочка і краватка. Вечірній туалет ділової людини визначається модою. Головне з’ясувати таке: мода приходить і зникає, мода змінюється, але 186вихідний, святковий, вечірній туалет чоловіка повинен склада% тися неодмінно з брюк і піджака одного кольору, і неодмінна умова — біла сорочка. Дослідивши імідж ділового чоловіка, ми дійшли висновку, що основним для його позитивного іміджу є зовнішній вигляд (зачіска, одяг, аксесуари). Імідж ділового чоловіка — це перший крок до успішної кар’єри. Чоловіки, одягнені охайно і зі смаком, завжди викликають прихильність оточуючих. Чоловіча елегантність — це не тільки питання інтуїції. Потрібно освоїти деякі непорушні істини. Найважливіше з них: одяг і аксесуари мають відповідати місцю і часу. Зовнішній вигляд ділового чоловіка є не менш важливим, ніж зовнішній вигляд ділової жінки. Діловий стиль потрібний для вдалого просування по службі. Основні правила, які характеризують принципи хорошого тону в одязі, стверджують: одяг повинен бути бездоганно чис% тим, ретельно відпрасованим, акуратно пошитим. Вибір одягу залежить від способу життя, звичок, фігури, ві% ку, кліматичних умов. Щодо зовнішнього вигляду ділового чоловіка фахівці прий% шли до загальної думки, що чоловіку потрібно мати три костю% ми: робочий, діловий і вечірній. Усі аксесуари повинні гармоніювати за стилем і кольором з одягом. З прикрас допускаються годинник і обручка. Діловий чоловік повинен не менш ретельно, ніж жінка, сте% жити за своєю зачіскою, обличчям і руками. Головне в культурі одягу ділового чоловіка — гармоній% ність, поєднання всіх елементів костюма і за стилістикою, і за кольором, а також почуття гарного смаку і міри.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Індивідуальність аксесуарів та зовнішнього вигляду чоловіка» з дисципліни «Іміджелогія»