ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Характеристики правильно выбранных целей
Разумно выбранные цели маркетинга должны быть:
— четкими и ясными, не содержать длинных фраз и утверждений;
— представлены в письменной форме, чтобы облегчить коммуникацию;
— определены во времени и по территории;
— выражены в количественной форме, поддающейся измерению;
— согласованы с широкими целями фирмы;
— реальными, но не легкими, чтобы создать мотивацию;
— реализуемыми, что означает наличие средств, необходимых для их достижения.
Кроме того, необходимо четко распределить ответственность и распределение целей во времени.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Характеристики правильно выбранных целей» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Задача о двух яйцах
Дохідність залученого капіталу
Граматичні ознаки іменника
Основні поняття електронної пошти, списки розсилки, телеконференц...
Повседневный опыт и научное знание


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 866 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП