ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія

Реклама в кинотеатрах
Кино имеет все необходимое для того, чтобы действительно быть СМИ в России.
Например, на 1000 жителей Санкт-Петербурга в возрасте от 16 до 54 лет приходится 10 мест в работающих кинотеатрах. Всего жители Санкт-Петербурга потратили на посещение кинотеатров в 2002 году около 15 млн. долларов США, из которых более 80% – это собственно расходы на приобретение билетов.
Для сегмента действует правило «20x80»: на долю ведущих (наиболее посещаемых) кинотеатров приходится около 80% совокупной выручки от продажи билетов 226.
Однако до настоящего времени реклама перед сеансами в России, кроме крупных городов, осуществляется слабо.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Реклама в кинотеатрах» з дисципліни «Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ВИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
Історизми, архаїзми, неологізми і фразеологізми
Умови виникнення кредитної угоди
АКТИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
СТАНОВЛЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ В УКРАЇНІ


Категорія: Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія | Додав: koljan (22.09.2011)
Переглядів: 848 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП