ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія

Телевизионные программки
Лидирует на этом сегменте рынка «Панорама ТВ», на долю издания приходится 76-77% аудитории сегмента. Второе- третье места с аудиторией одного номера почти в 10 раз меньше делят между собой «Петербургский Телезритель» и «Телевидение и Радио». «Программку ТВ и Радио» и «Телесемь» просматривают 75-85 тыс. человек. Более полиграфически качественные и, следовательно, дорогие издания имеют ещё меньшие аудитории: «Петербургский Телевик»- 48 тыс. человек, «7 дней» – около 20 тыс. человек.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Телевизионные программки» з дисципліни «Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Стандартизація в галузі телекомунікацій. Організації — розробники...
Використання електронної пошти в бізнесі та її стандарти
Заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...


Категорія: Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія | Додав: koljan (22.09.2011)
Переглядів: 568 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП