ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Поведінка споживачів

Используйте итоговый образ (гештальт)
Существует область психологии, известная как гештальт-психология, которая изучает то, как потребители организуют стимулы в значимое целое. В рамках гештальт-психологии было сформулировано несколько принципов организации стимулов. Один из них будет здесь очень к месту. Использование гештальта связано со склонностью «дорисовывать» картину в случае утраты каких-то элементов. Благодаря этому стремлению к «заполнению дыр», представление неполных стимулов дает компаниям механизм увеличения периода обдумывания потребителями представленных для обработки стимулов.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Используйте итоговый образ (гештальт)» з дисципліни «Поведінка споживачів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Задача о двух яйцах
Основні поняття електронної пошти, списки розсилки, телеконференц...
ЗАГАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ НЕОБХІД...
Аудит формування фінансових результатів
Структура системи пейджингового зв’язку


Категорія: Поведінка споживачів | Додав: koljan (21.09.2011)
Переглядів: 929 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП