ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Поведінка споживачів

Используйте итоговый образ (гештальт)
Существует область психологии, известная как гештальт-психология, которая изучает то, как потребители организуют стимулы в значимое целое. В рамках гештальт-психологии было сформулировано несколько принципов организации стимулов. Один из них будет здесь очень к месту. Использование гештальта связано со склонностью «дорисовывать» картину в случае утраты каких-то элементов. Благодаря этому стремлению к «заполнению дыр», представление неполных стимулов дает компаниям механизм увеличения периода обдумывания потребителями представленных для обработки стимулов.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Используйте итоговый образ (гештальт)» з дисципліни «Поведінка споживачів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЛОГІЧНІ МЕТОДИ
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «РОБОЧЕ МІСЦЕ»
Аудит вибуття запасів. Оцінка методу списання запасів
СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ВИ-КОРИСТАННЯ РОБОЧОГО М...
Стратегічні міркування


Категорія: Поведінка споживачів | Додав: koljan (21.09.2011)
Переглядів: 958 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП