ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Методы определения ассигнований с использованием заданных показателей
Ранее мы отмечали, что бюджета маркетинговых коммуникаций нередко устанавливаются распоряжением руководства компании без учета мнений специалистов, занимающихся их осуществлением, и просто спускаются сверху в службу маркетинговых коммуникаций. Далее мы рассмотрим четыре типа подобных методов: метод отчисления процента от объема сбыта, метод отчислений, пропорциональных объему продаж, метод конкурентного паритета и метод, получивший название «все, что мы можем себе позволить» (финансирование по остаточному принципу).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Методы определения ассигнований с использованием заданных показателей» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНФЛЯЦІЇ
Збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери п...
Теоретичні проблеми «Капіталу» К. Маркса
Формування банківського портфеля цінних паперів та управління ним
РЕЗЕРВНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ВИДИ ТА ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 632 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП