ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Мир личных продаж
Хотя количество видов личных продаж возросло с течением времени, благодаря более высокому образованию отдельные людей и улучшенным технологиям, сам процесс продажи в основном остался тем же самым. Он все еще требует присутствия человека, который имеет мужество изо дня в день продавать и продавать текущим и перспективным клиентам. Отказ — это часть данного процесса. Большинство людей, которые пытаются что-то продавать, терпят неудачу. Однако преуспевающие торговые агенты, видимо, способны продать все что угодно. В последующих разделах мы обсудим виды личных продаж и сам процесс личной продажи.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Мир личных продаж» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Управління ресурсами комерційного банку
Індивідуальні та інституційні інвестори
WiMAX vs UMTS: послесловие (продолжение статьи: "3G… 4G… Кто...
Офісні та відомчі АТС
Ризики, властиві банківським інвестиціям


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 565 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП