ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Личные продажи и маркетинговые коммуникации-микс
1. Личные продажи представляют собой личную презентацию товара или идеи потенциальному клиенту представителем компании.
2. По сравнению с другими инструментами маркетинговых коммуникаций личные продажи обладают несколькими преимуществами гибкостью, минимальными напрасными затратами, побуждением к продажам и многочисленными возможностями использования. Они также имеют несколько недостатков: высокие издержки, поиск и удержание людей с высокой квалификацией, непостоянство сообщений и различные уровни мотивации торгового персонала.
3. Та роль, которую личные продажи играют в маркетинговых коммуникациях-микс, зависит от нескольких факторов, включающих сам товар, рынок, канал распределения и доступность альтернативных решений в области маркетинговых коммуникаций.
4. Интегрирование личных продаж с другими инструментами маркетинговых коммуникаций может быть полезно если они дополняют друг друга.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Личные продажи и маркетинговые коммуникации-микс» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДОХОДІВ НАСЕЛЕННЯ
Вартість власного капіталу
Цілі та методи зменшення статутного фонду підприємств
ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ВИДІВ КОМЕРЦІЙ...
Звіт про експертне оцінювання вартості майна


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 568 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП