ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Обслуживание клиентов
Вряд ли можно переоценить важность сервиса в прямом маркетинге. Виды услуг, предлагаемые клиентам, — номера для бесплатных телефонных звонков, бесплатные испытания в определенный промежуток времени, прием нескольких кредитных карточек и наличие сайта в Интернате - все JTO важные методики, призванные мотивировать покупателей покупать, пользуясь средствами информации с возможностью обратного ответа. Уровень сервиса также очень важен. Скорость и точность выполнения заказов, тщательная работа с жалобами клиентов и гарантийные меры по возврату продукции были предельно вазьны при достижении успеха такими пользователями прямого маркетинга как, например, Lillian Vernon, J. Crew и Spiegel.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Обслуживание клиентов» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит реалізації сільськогосподарської продукції
ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...
Інвестиції у виробничі фонди
МАКРОЕКОНОМІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 562 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП