ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Разработка стратегии прямого маркетинга
Стратегия прямого маркетинга подробно охватывает мероприятия и методы, необходимые для достижения поставленной цели Она включает принятие решений по пяти направлениям:
1) оферта,
2) средство доставки информации,
3) сообщение,
4) выбор времени и порядка действий,
5) обслуживание клиентов

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Разработка стратегии прямого маркетинга» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ФОРМИ І ПРОЦЕДУРИ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ
Аудиторський висновок та його види
ЧЕРГОВІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПРЕТЕНЗІЙ КРЕДИТОРІВ
Аудит Звіту про власний капітал
ЯКІСНІ ВЛАСТИВОСТІ ГРОШЕЙ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 524 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП