ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Управление паблик рилейшнз
Как любое деловое начинание, успешные связи с общественностью требуют наличия плана. Подобно другим сферам маркетинговых коммуникаций план требует исследований. Значит, перед тем как обсудить процесс разработки плана паблик рилейшнз, давайте рассмотрим цели и методики исследований в области связей с общественностью..

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Управление паблик рилейшнз» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Критерії класифікації кредитних операцій
Інструменти забезпечення повернення банківських кредитів
СУТНІСТЬ ВАЛЮТИ ТА ВАЛЮТНИХ ВІДНОСИН. КОНВЕРТОВАНІСТЬ ВАЛЮТИ
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
Звіт про прибутки та збитки


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 483 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП