ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Подкрепление ложных убеждений
Реклама, порождающая или подкрепляющая ложные убеждения, также считается противозаконной. Согласно правилам, принятым в FTC, важно то, как члены потребительской аудитории воспринимают данную рекламу и как она влияет на их мнения и представления о данном товаре или услуге. Поэтому факт обмана покупателей признается в том случае, если потребительское восприятие рекламного призыва противоречит его реальному смыслу. То, что реклама зубного эликсира «Listerine» помогала потребителям ошибочно верить в его способность снижать риск простудных заболеваний, стало причиной, по которой FTC обвинило его производителя в совершении обмана.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Подкрепление ложных убеждений» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ ТА ВАЛЮТНА ПОЛІТИКА. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВАЛЮТ...
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Аудит документального оформлення операцій з обліку витрат і виход...
Адресація повідомлень в системах електронної пошти


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (10.09.2011)
Переглядів: 580 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП