ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Правовое регулирование маркетинговых коммуникаций
Рассмотренные нами федеральные законы и государственные учреждения оказывают непосредственное воздействие на маркетинговые коммуникации. Далее мы узнаем, как влияет правовая среда на следующие пять видов маркетинговых коммуникаций: рекламу, стимулирование сбыта, связи с общественностью, прямой маркетинг и личные продажи.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Правовое регулирование маркетинговых коммуникаций» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ДОАРБІТРАЖНЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ СПОРІВ
Методика виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та озна...
Економічна думка античного світу
ПОТОЧНІ ФІНАНСОВІ ІНВЕСТИЦІЇ
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (10.09.2011)
Переглядів: 574 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП