ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Стратегические решения ИМК
Задачей ИМК является координация всех долгосрочных и краткосрочных действий, направленных на создание маркетинговых коммуникаций. Помимо этого, эффективные интегрированные программы коммуникаций должны учитывать все обращения, получаемые участниками маркетингового процесса при любом контакте с компанией. Следующий раздел посвящен элементам ИМК, имеющим наибольшее влияние на процесс планирования.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Стратегические решения ИМК» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Софт-аналіз ( аналіз сильних і слабких сторін підприємства)
ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ ТА ВАЛЮТНА ПОЛІТИКА. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВАЛЮТ...
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО САНАЦІЮ БОРЖНИКА ПІД ЧАС ПРОВАДЖЕННЯ СПРАВИ...
Економічна концепція П. Ж. Прудона
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (10.09.2011)
Переглядів: 569 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП