ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Стратегические решения ИМК
Задачей ИМК является координация всех долгосрочных и краткосрочных действий, направленных на создание маркетинговых коммуникаций. Помимо этого, эффективные интегрированные программы коммуникаций должны учитывать все обращения, получаемые участниками маркетингового процесса при любом контакте с компанией. Следующий раздел посвящен элементам ИМК, имеющим наибольшее влияние на процесс планирования.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Стратегические решения ИМК» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Звіт про експертне оцінювання вартості майна
ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери п...
ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ ТА ВАЛЮТНА ПОЛІТИКА. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВАЛЮТ...
Формування власного капіталу банку


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (10.09.2011)
Переглядів: 577 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП