ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Рекламний менеджмент

Борьба с избирательной восприимчивостью
Как же рекламодатель преодолевает избирательную ориентацию? Он может изменить формулировку, организовать конкурс или пообещать премии, чтобы заставить людей прочитать материал. Фирмы, использующие рекламу методом direct-mail (прямая почтовая рассылка), достигли больших успехов при использовании конкурсов для преодоления барьера избирательной ориентации.
Другой вариант — не пытаться воздействовать непосредственно на определенный сегмент рынка, а пытаться сделать это путем двухступенчатого прохождения информации, т.е. добиться необходимого мнения лидеров, которые потом донесут необходимую информацию до всех остальных потребителей

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Борьба с избирательной восприимчивостью» з дисципліни «Рекламний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поняття про інвестиційний проект
БЮДЖЕТУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛІНГУ
Аудит реальних та фінансових інвестицій (вкладень)
Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації дл...
СУТНІСТЬ ЗАКОНУ ЕКОНОМІЇ ЧАСУ ТА ЗАВДАННЯ ЙОГО СТАТИСТИЧНОГО ВИВЧ...


Категорія: Рекламний менеджмент | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 621 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП