ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Рекламний менеджмент

Скидки за обновление ассортимента
Такое продвижение заключается в одноразовых выплатах изготовителя розничному |рговцу за размещение новой марки на розничных прилавках, т.е. компенсация розничному торговцу за освобождение прилавков от старого товара и предоставление места ш нового товара, за установку соответствующего инвентаря, за административные затраты и риск, связанные с новой маркой. Эти выплаты изготовителя могут составлять от 10 до 100 тысяч долл. на одно изделие в одной сети однотипных магазинов

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Скидки за обновление ассортимента» з дисципліни «Рекламний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит пайового капіталу
У Британії сфотографували "нове чудовисько Лохнесське"
Кошмарна сенсація! Де знаходиться - ПЕКЛО?!
Теорія інвестиційного портфеля
Формування звітних фінансових документів


Категорія: Рекламний менеджмент | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 627 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП