ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Технології реклами та PR

МЕДВЕЖЬЯ УСЛУГА (термин С.Фаера. "Триз-шанс")
Данная технология подразумевает тщательное отслеживание действий конкурента и тиражную "поддержку" его же ошибки при помощи СМИ.
В практике президентской кампании 1996 года это были молодежные плакаты: "'Голосуйте за папу Зю!", "Нам в кайф коммунизм!", "ПапаЗю-мочи козлов!". У Горбачева это была раскрутка скандала с пощечиной, которую отвесили бывшему президенту во время его "хождения в народ" на Урале. У Брынцалова - нарочитая демонстрация низкого интеллекта его жены.
Лидер Социалистической партии, бывший спикер парламента Иван Рыбкин в 1999-м, вспоминая свою предвыборную кампанию образца 1995 года, когда на телеэкранах, в рекламных роликах, от его имени гулял бычок Ваня, с опозданием признал: "Это был троянский бык, подаренный моими оппонентами".

Ви переглядаєте статтю (реферат): «МЕДВЕЖЬЯ УСЛУГА (термин С.Фаера. "Триз-шанс")» з дисципліни «Технології реклами та PR»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СУТНІСТЬ ГРОШЕЙ. ГРОШІ ЯК ГРОШІ І ГРОШІ ЯК КАПІТАЛ
СТРУКТУРА ГРОШОВОГО ОБОРОТУ ЗА ЕКОНОМІЧНИМ ЗМІСТОМ ТА ФОРМОЮ ПЛАТ...
Система раннього попередження та реагування. Методи прогнозування...
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...
Оцінка вартості підприємства на основі ринкового підходу


Категорія: Технології реклами та PR | Додав: koljan (07.09.2011)
Переглядів: 550 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП