ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Фінансовий менеджмент у малому бізнесі

Управління витратами малого підприємства
Таким чином мале підприємство може мати декілька джерел фінансування інвестицій. Задача фінансового менеджера полягає в тому, щоб визначити приблизно розмір і час надходження грошових коштів і порівняти їх з витратами і часом їх здійснення.
Витрати, пов’язані з любим інвестиційним проектом, можна поділити на три групи:
Початкова вартість проекту.
Витрати на модернізацію устаткування в період дії даного проекту.
Витрати на експлуатацію обладнання.
Для визначення розміру витрат, пов’язаних з любим проектом фінансовому менеджеру необхідно залучити спеціалістів щодо технології виробництва, маркетингу для визначення необхідних прогнозів.
Найбільша увага фінансових менеджерів приділяється прогнозу руху грошових коштів на поточному рахунку малого підприємства.
Як привило, прогноз руху грошових коштів складається на період
2-3 місяці з деталізацією по декадам.
Спочатку орієнтовно визначається надходження грошових коштів на поточний рахунок від реалізації продукції по видам діяльності. Крім того враховується надходження грошових коштів із зовнішніх джерел (кредити комерційних банків, тимчасова фінансова допомога, позички інших підприємств) і інші надходження.
Виходячи із загальної суми грошових надходжень передбачаються регламентовані витрати, тобто ті, без яких мале підприємство не може обійтися, зокрема, оплата рахунків постачальників за матеріальні цінності, орендна плата за основні засоби, виплата заробітної плати, витрати на невідкладні потреби, податки і обов’язкові внески в державні цільові фонди.
Різниця між надходженнями грошових коштів з урахуванням їх залишку на початок планового періоду і регламентованими витратами являє собою залишок грошових коштів на кінець планового періоду.
Прогноз руху грошових коштів складається по видам діяльності: операційна, інвестиційна, фінансова.
Відповідно до зміни обсягу реалізації продукції передбачається зміна витрат виробництва за рахунок зміни цін перш за все на сировину, матеріали, коригування заробітної плати і інших витрат. Таки чином розраховується собівартість реалізованої продукції у відсотках до обсягу реалізованої продукції. Фінансовий менеджер передбачає, що у плановому періоді не змінюються адмінуправлінські витрати, сума амортизаційних відрахувань, а також ставки податку на прибуток на рівні минулого періоду.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Управління витратами малого підприємства» з дисципліни «Фінансовий менеджмент у малому бізнесі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: . Місце та роль комерційних банків на ринку цінних паперів. Профе...
Що таке GSM?
Індекс прибутковості
СУЧАСНИЙ КЕЙНСІАНСЬКО-НЕОКЛАСИЧНИЙ СИНТЕЗ У ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ
Аудит відпуску запасів у виробництво


Категорія: Фінансовий менеджмент у малому бізнесі | Додав: koljan (19.06.2011)
Переглядів: 1472 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП