Життєвий цикл процесу виробництва має розвиватися відповідно до життєвого циклу виробу. На початковій стадії життєвого циклу виробу обсяги його продажу невеликі. Конструкція ще не зовсім стабільна, а конкурентоздатність виробу ґрунтується на його специфічних ознаках, а не на 62 ціні. На цій стадії процес виробництва має бути гнучким і піддавати- ся змінам відповідно до змін у конструкції виробу. Процес може бути трудомістким, дрібносерійним і неавтоматизованим. Удосконалення виробу супроводжується дедалі більшою стан- дартизацією його конструкції, обсяги продажу зростають. Основним фактором конкурентоздатності стає ціна. Питання економічної ефек- тивності й стабільності випуску продукції набувають важливого зна- чення. Процес виробництва при цьому стає капіталомістким, високоавтоматизованим, спрямованим на масовий випуск продукції.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Життєвий цикл виробу і процесу» з дисципліни «Операційний менеджмент»