Вибір продуктів, що можуть принести прибуток Визначення витрат на виробництво Вибір найдешевших альтернатив виготовлення продукту Вартісний аналіз — це пошук можливого скорочення витрат на виготовлення продукту, при якому не відбувається зниження його цінності. Вартісний аналіз проводять за такими етапами (рис. 8). При проведенні вартісного аналізу використовують також принципи Парето, згідно з якими ресурси слід інвестувати в кілька най- важливіших продуктів. Аналіз продуктів за цінністю передбачає складання списку продуктів у зменшуваній послідовності відповідно до обсягу грошових вкладень у них. Цей аналіз показує напрями руху інвестицій і фокусує увагу на стратегічних можливостях для кожного продукту.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Вартісний аналіз розробки продукту» з дисципліни «Операційний менеджмент»