ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ФІНАНСИ І БЮДЖЕТ
Оскільки без власних фінансових ресурсів самоврядування не може виконувати своїх функцій, то питанням фінансування місцевих програм та місцевих бюджетів приділяється велика увага як у земельному законодавстві, так і в місцевих статутах. Бюджет Бюджет місцевого самоврядування виконує принаймні три основні функції: 1. Він є робочим господарським планом, за яким діє виконавчий орган і від якого він самостійно може відхилятися лише у чітко визначених незначних межах. Тобто бюджет можна вважати демократичним засобом регулювання, який впроваджує політичні плани ради (представницького органу) в життя. 2. Бюджет дає можливість бачити фінансовий стан і розвиток общини, оскільки порівняння доходів і видатків бюджету наочно показує загальні тенденції і проблеми общин. Отже, з'являються підстави для визначення причин і пошуку засобів подолання фінансових проблем самоврядування. 3. Бюджет є носієм політичних пріоритетів правлячої більшості представницького органу, а окремі статті надходжень до бюджету (наприклад, промисловий податок) дають змогу судити про потенціал місцевих підприємств. Бюджет общини приймається представницьким органом у вигляді бюджетного статуту, який містить основні показники муніципального господарства, а також загальні суми доходів і видатків. Головні вимоги, які висуваються до бюджету, це: 1) Бюджет має забезпечувати вирішення коротко; і довгострокових програм общини; 2) Бюджет, в частині інвестування, має враховувати поточну і перспективну кон'юнктуру; 125 3) Бюджет має враховувати економність і рентабельність вкладення коштів, причому тут під рентабельністю розуміють не пошук найбільш дешевих рішень, а відповідне найкраще співвідношення між затратами і одержаними перевагами для общини;
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ФІНАНСИ І БЮДЖЕТ» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»