ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ЗЕМЕЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ПРО МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
Структура органів 1. Магістратний тип управління. (Гессен,великі міста Шлезвіг- Гольштейна та Бремерхафен): (мал. 16. 1) - Громадяни обирають на прямих виборах міські збори (представницький орган). - Міські збори вибирають для керівництва адміністрацією колегіальний орган (магістрат), який складається з бургомістра та завідувачів відділів (штатних та сумісників). Магістрат приймає рішення більшістю голосів. - Бургомістр - голова магістрату, і за рівності голосів його голос є вирішальним. 2. Тип управління з посиленим бургомістром. (Рейнланд-Пфальц, Саарланд, общини Шлезвіг-Гольштейна до 10000 мешканців), (мал. 16. 2) - Громадяни обирають муніципальну чи міську раду як вищий орган місцевого самоврядування. - Рада обирає бургомістра, а в окремих випадках і завідувачів відділів. - Бургомістр є головою муніципальної ради (як правило, з правом голосу) та керівником адміністрації (виконавчого органу). 115 Мал. 16.1. Магістратний тип управління (Гессен, Шлезвіг-Гольштейн) МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД 1 16 Мал. 16.2. Тип управління з посиленим бургомістром (Рейн-Пфальц, Саарланд) 117 Мал. 16.3. Північнонімецький тип самоуправління (Нижня Саксонія, Північний Рейн-Вестфалія) МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД 1 18 Мал. 16.4. Південнонімецький тип самоуправління (Баден-Вюртенберг, Баварія) 119 Мал. 16.5. Тип самоврядування нових федеральних земель МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД 1 20 - В окремих випадках бургомістр та завідувачі відділів складають президію, яка готує проекти рішень ради з питань статуту, розвитку та персоналій. 3. Північнонімецький тип самоуправління. (Нижня Саксонія, Північний Рейн-Вестфалія). (мал. 16. 3) - Громадяни обирають муніципальну раду, яка зі свого складу вибирає голову як бургомістра. Він є представником общини, - Муніципальна рада обирає муніципального директора як керівника виконавчого органу та завідувачів відділів. Керівник адміністрації є законним представником общини. Муніципальна рада може відкликати директора, а в окремих випадках взяти на себе повноваження муніципального директора. 4. Південнонімецький тип самоуправління. (Баден-Вюрттенберг, Баварія), (мал. 16. 4) - Громадяни обирають муніципальну раду та одночасно прямими виборами обирають бургомістра. - Бургомістр є головою муніципальної ради та керівником адміністрації. - Муніципальна рада обирає завідувачів відділів, які підпорядковуються розпорядженням бургомістра. 5. Самоуправління нових федеральних земель, (мал. 16. 5) - Громадяни прямими виборами обирають муніципальну раду. - Муніципальна рада обирає голову, або правління, або президію. У президію входить і бургомістр. - Бургомістра на 5 років обирає муніципальна рада, яка також обирає і завідувачів відділів. - У містах з населенням більше 100 000 мешканців може бути створено магістрат як колегіальний орган. - У невеликих общинах за рішенням ради почесний бургомістр може бути одночасно головою муніципальної ради, але представницький та виконавчий органи чітко розрізняються.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ЗЕМЕЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ПРО МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»