ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право

МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ
Стаття 42. Правові основи місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим
1. Місцеве самоврядування в Автономній Республіці Крим
здійснюється згідно з Конституцією України і законами України.
2. Відповідно до Конституції України законами України Ав
тономній Республіці Крим можуть делегуватися повноваження
щодо забезпечення збалансованого соціально-економічного і
культурного розвитку Автономної Республіки Крим, реалізації
програм соціально-економічного, культурного та іншого розвитку
автономної республіки.
Стаття 43. Забезпечення дотримання прав і свобод громадян в Автономній Республіці Крим
1. Згідно з Конституцією України Верховна Рада Автономної Ре
спубліки Крим у межах своїх повноважень бере участь у забезпеченні
прав і свобод громадян на території Автономної Республіки Крим.
2. У разі порушення органами місцевого самоврядування,
сільськими, селищними, міськими головами, головами місцевих
державних адміністрацій прав і свобод громадян, передбачених
Конституцією України і законами України, і не приведення на
вимогу Верховної Ради Автономної Республіки Крим своїх актів
у відповідність з Конституцією України і законами України Вер
ховна Рада Автономної Республіки Крим має право звернутися:
до Президента України - про звільнення з посад голів місцевих державних адміністрацій у порядку, передбаченому Конституцією України;
до Верховної Ради України - про призначення позачергових виборів місцевої ради, сільського, селищного, міського голови згідно з законодавством України.
Стаття 44. Делегування функцій і повноважень
1. Згідно з Конституцією України, законами України, Європейською Хартією про місцеве самоврядування, Конституцією Автономної Республіки Крим, нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим органам місцевого самоврядування може делегуватися виконання окремих повноважень з передачею фінансів і майна для забезпечення виконання зазначених повноважень.
116;

На основі погоджених рішень або угод між Верховною Радою Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування можуть визначатися порядок і умови виконання делегованих повноважень.
2. Згідно з Конституцією України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим контролює виконання органами місцевого самоврядування повноважень, делегованих їм законом України, а також повноважень, делегованих нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим.
Дія актів органів місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим з питань виконання делегованих їм повноважень у випадку, якщо вони суперечать Конституції України і законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовим актам Автономної Республіки Крим, може зупинятися відповідно Верховною Радою Автономної Республіки Крим (акти представницьких органів), Радою міністрів Автономної Республіки Крим (акти виконавчих органів) з одночасним зверненням до суду.
Стаття 45. Взаємодія органів влади Автономної Республіки Крим з органами місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим
1. Відповідно до Конституції України з метою забезпечення
збалансованого соціально-економічного, культурного та іншого
розвитку регіону на основі погоджених рішень або угод між Вер
ховною Радою Автономної Республіки Крим та органами місце
вого самоврядування в Автономній Республіці Крим можуть ви
значатися порядок і умови реалізації спільних програм і проектів,
спільного вирішення інших питань, віднесених до компетенції
Автономної Республіки Крим і місцевого самоврядування.
2. Спільні програми соціально-економічного, культурного та
іншого розвитку, а також спільні проекти фінансуються за раху
нок коштів, які залучаються з бюджету Автономної Республіки
Крим та місцевих бюджетів.
Залучення коштів з бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, передача майна для реалізації названих вище спільних програм та проектів здійснюються на основі рішень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, а також відповідної місцевої ради або на основі угод між ними.
3. Спільні програми і проекти можуть фінансуватися також за
рахунок коштів цільового фонду по забезпеченню збалансованого
соціально-економічного та іншого розвитку Автономної Респуб
ліки Крим, який формується з коштів, переданих з Державного
бюджету України, республіканського бюджету Автономної Рес
публіки Крим, коштів місцевих бюджетів та інших коштів у по
рядку, який визначається законами України і нормативно-
правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим
у межах її компетенції.
4. З метою збалансованого соціально-економічного і культур
ного розвитку регіону Верховна Рада Автономної Республіки
Крим взаємодіє з асоціаціями органів місцевого самоврядування в
117


Автономній Республіці Крим та іншими добровільними об'єднаннями органів місцевого самоврядування.
Асоціації органів місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим можуть вносити на розгляд Верховної Ради Автономної Республіки Крим рекомендації та пропозиції у встановленому законом порядку.
Порядок взаємодії Верховної Ради Автономної Республіки Крим з асоціаціями органів місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим та іншими добровільними об'єднаннями органів місцевого самоврядування визначається на взаємопого-дженій основі.
Стаття 46. Питання взаємодії органів влади Автономної Республіки Крим з органами місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим
Відповідно до Конституції України з метою забезпечення збалансованого соціально-економічного, культурного та іншого розвитку регіону Верховна Рада Автономної Республіки Крим і органи місцевого самоврядування на взаємопогодженій основі та у порядку, який визначається Конституцією Автономної Республіки Крим та законодавством України, можуть об'єднувати фінансові та матеріальні кошти, майно, координувати діяльність органів та служб, установ і організацій для підготовки та реалізації спільних програм і проектів, спільного вирішення інших питань, віднесених до їх компетенції, в тому числі у сфері:
освіти, охорони здоров'я, землеустрою, архітектури і містобудування, охорони навколишнього природного середовища, організації і координації зовнішньоекономічної діяльності, використання природних копалин, транспорту, будівництва і ремонту доріг, водопостачання, зв'язку, забезпечення паливними та іншими енергоресурсами, будівництва і реконструкції промислових об'єктів, об'єктів комунального та соціально-культурного призначення, організації контролю за якістю і безпекою будівельних і ремонтних робіт, організації санітарно-епідемічного контролю, охорони і використання пам'яток історії та культури природних заповідників, організації туристичної та курортно-рекреаційної діяльності, архівної справи, організації та забезпечення діяльності бібліотек, музеїв, театрів та інших питань;
здійснення програм підготовки кадрів, підготовки і реалізації програм зайнятості населення і використання трудових ресурсів, програм допомоги і сприяння малозабезпеченим сім'ям і громадянам, пенсіонерам та інвалідам, багатодітним сім'ям, здійснення молодіжних програм, у тому числі з питань бездоглядності неповнолітніх, програм у сфері науки і культури, а також фізкультури і спорту, програм запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій, а також підготовки і реалізації інших програм та проектів.
Стаття 47. Порядок взаємодії органів влади, установ, організацій Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування
Порядок взаємодії органів влади, установ та організацій Автономної Республіки Крим і органів місцевого самоврядування
118

визначається угодами або погодженими рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і місцевих рад.
У сфері спільної діяльності може здійснюватися погоджена кадрова політика.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ В АВТОНОМНІЙ РЕСПУБЛІЦІ КРИМ» з дисципліни «Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиційний процес у державі з ринковою економікою
СВІТОВА ТА МІЖНАРОДНА ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ
Офісні та відомчі АТС
Відмінність між балансовим прибутком і грошовим потоком
Аудит балансу підприємства


Категорія: Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право | Додав: koljan (20.05.2011)
Переглядів: 960 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП