ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Судові та правоохоронні органи України

Предметна підсудність адміністративних справ
Місцевим загальним судам як адміністративним судам, відповідно до положень ст. 18 КАС, підсудні:
1) адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам;
2) усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
3) у разі невизначення КАС предметної підсудності адміністративної справи така справа розглядається місцевим адміністративним судом за вибором позивача.
Окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади АРК, їх посадова чи службова особа, крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки.
За вибором позивача розглядаються і вирішуються справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади у місцевих загальних судах як адміністративних судах або окружних адміністративних судах.
Вищому адміністративному суду України як суду першої і останньої інстанції підсудні справи:
1) щодо встановлення Центральною виборчою комісією результатів виборів або всеукраїнського референдуму;
2) щодо скасування реєстрації кандидата на пост Президента України.
Адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача. У справах щодо оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, адміністративні справи вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача. Адміністративні справи про оскарження нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України чи іншого суб'єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України, справи, відповідачем у яких є закордонне дипломатичне чи консульське представництво України, їхня посадова чи службова особа, а також адміністративні справи про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної партії, про заборону (примусовий розпуск, ліквідацію) політичної партії вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.
Місцеві адміністративні суди (місцеві загальні суди як адміністративні суди та окружні адміністративні суди), а також Вищий адміністративний суд України у випадках, встановлених КАС, вирішують адміністративні справи як суди першої інстанції.
Апеляційні адміністративні суди переглядають судові рішення місцевих адміністративних судів (місцевих загальних судів як адміністративних судів та окружних адміністративних судів), які знаходяться у межах їхньої територіальної юрисдикції, в апеляційному порядку як суди апеляційної інстанції.
Вищий адміністративний суд України переглядає судові рішення місцевих та апеляційних адміністративних судів у касаційному порядку як суд касаційної інстанції. У випадку, визначеному ч. 6 ст. 177 КАС, Вищий адміністративний суд України переглядає в апеляційному порядку як суд апеляційної інстанції судові рішення окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.
ВСУ переглядає судові рішення адміністративних судів за винятковими обставинами (ст. 20 КАС).
До складу адміністративних судів входять професійні судді, що були обрані чи призначені відповідно до законодавства та мають певний досвід роботи у галузі правознавства.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Предметна підсудність адміністративних справ» з дисципліни «Судові та правоохоронні органи України»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МОНІТОРИНГ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Іноземні інвестиції
Договір на проведення аудиторської перевірки
АУДИТОРСЬКИЙ РИЗИК ТА АУДИТОРСЬКІ ДОКАЗИ. СУТТЄВІСТЬ ПОМИЛОК
ПРИЧИНИ ІНФЛЯЦІЇ


Категорія: Судові та правоохоронні органи України | Додав: koljan (03.05.2011)
Переглядів: 1109 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП