ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Фізіологія і психологія праці

Дидактичні системи виробничого навчання
Виробниче навчання на реальних робочих місцях повинно враховувати конкретні умови (рівень механізації праці, тип виробництва) і характеристики трудових процесів.
Воно організується за такими дидактичними системами:
• зональною;
• нарощування комплекту устаткування;
• ступеневою за процесами;
• переміщення за робочими місцями.
Зональна система передбачає освоєння робіт по зонах — ча-стинах складного робочого місця з переходом до обслуговування всього робочого місця.
Система нарощування комплекту устаткування передба-чає послідовне збільшення кількості обслуговуваного обладнання з одночасним розширенням функцій робітника.
При навчанні за системою «ступеневою за процесами» по-слідовно вивчаються трудові процеси зі збільшенням складності їх структури і змісту.
Навчання за системою «переміщення за робочими місцями» дозволяє послідовно освоїти роботи, які повинен виконувати ро-бітник даної професії на вузькоспеціалізованих робочих місцях.
Перші дві системи доцільно використовувати при організації виробничого навчання в цехах з високим рівнем механізації праці (оператори автоматичних ліній, налагоджувальники складного обладнання, робітники-багатоверстатники). Дві наступні системи використовуються при навчанні робітників, зайнятих на конвеє-рах і потокових лініях.
Там, де праця організована за предметно-технологічним принципом, виробниче навчання робітників доцільно проводити за операційно-технологічною системою, яка передбачає послідовне освоєння технологічних операцій, потім їх комплексів.
На виробництві застосовується ступенева система підготовки і підвищення кваліфікації робітників. За цією системою навчання робітників здійснюється за єдиними навчальними планами і про-грамами, розробленими для кожного ступеня і професії окремо. У цехах виділяються учнівські робочі місця, створюються навчально-виробничі дільниці, майстерні, лабораторії, цехи, навчально-курсові комбінати, які поєднують усі форми і види навчання на виробництві.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Дидактичні системи виробничого навчання» з дисципліни «Фізіологія і психологія праці»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Повседневный опыт и научное знание
Визначення потреби в інвестиціях та вартості капіталу
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ГРОШОВОЇ РЕФОРМИ В УКРАЇНІ
ПРИЧИНИ ІНФЛЯЦІЇ
Ознайомлення з об’єктом аудиту


Категорія: Фізіологія і психологія праці | Додав: koljan (20.04.2011)
Переглядів: 1459 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП