ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Фізіологія і психологія праці

Завдання професійно-технічної освіти, ступені і види підготовки робітничих кадрів
Динамізм соціально-економічного розвитку, прискорення процесів глобалізації, інформатизація і комп’ютеризація виробництва, необхідність інтеграції України у світове співтовариство вимагають підвищення рівня освіти і покращення професійної підготовки робочої сили. Основним джерелом по-
повнення виробництва і сфери послуг робітничими кадрами є професійно-технічна освіта.
Завданнями професійно-технічної освіти на сучасному етапі є:
• забезпечення громадянам можливості реалізації конститу-ційного права на отримання професійної кваліфікації відповідно до їх покликань і здібностей;
• задоволення потреб економіки у кваліфікованих та конку-рентоспроможних робітниках і службовцях, у тому числі по про-фесіях, пов’язаних з появою принципово нових видів діяльності;
• сприяння зайнятості населення в ринкових умовах;
• забезпечення безперервного підвищення кваліфікації і пере-підготовки робітничих кадрів.
Професійно-технічна освіта здійснюється в професійно-технічних закладах і безпосередньо на виробництві за різними типа-ми кваліфікації і складності професій, що визначає ступеневість у навчанні. Кожний ступінь навчання в професійно-технічному закладі має теоретичну і практичну завершеність. Відповідно до набутих знань, умінь і навичок випускникам присвоюються робітничі професії певної кваліфікації. Вищі професійні училища на завершальному ступені навчання присвоюють високий рівень ро-бітничої кваліфікації та освітньокваліфікаційний рівень — моло-дший спеціаліст.
Професія — це рід трудової діяльності, який є джерелом засобів існування і вимагає певних знань, навичок і умінь, набутих у відповідних за профілем навчальних закладах.
Спеціальність — це конкретний вид трудової діяльності, який систематично виконується спеціалістом у руслі певної професії і дає йому засоби до існування.
Рівень професійної підготовки обумовлюється змістом робо-ти, для оцінки якої використовуються такі характеристики:
• робота, яка не вимагає від робітника особливої підготовки і вміння;
• робота, для виконання якої необхідні певні уміння і провор-ність, що набуваються в результаті нетривалого навчання;
• робота середньої складності, яка вимагає умінь, спеціальних знань і навичок, які набуваються в процесі навчання;
• робота, виконання якої вимагає спеціальних професійних умінь і технічної самостійності, які набуваються шляхом систе-матичного професійно-технічного і виробничого навчання;
• складна робота самостійного характеру, виконання якої мо-жливе лише при наявності високих професійних умінь, достатніх теоретичних знань і практичного досвіду.
Кожний ступінь підготовки робітників відповідає певним психо-фізіологічним характеристикам професії. Так, перший ступінь підготовки орієнтований на професії, в яких основна роль належить сен-сомоторним діям і які не вимагають високої кваліфікації робітника.
Другий ступінь — аналітико-синтетичний. Йому відповідають добре сформовані вміння працювати за інструкціями, техноло-
гічними картами.
Третій ступінь — алгоритмічний (інтелектуально-моторний). Професіоналізм робітника базується на системно сформованих алгоритмах розумової діяльності.
В системі профтехосвіти існує три види навчання: початкова підготовка робітників, перепідготовка і підвищення кваліфікації.
Початкова підготовка — це професійно-технічна освіта осіб, які раніше не мали робітничої професії. На цьому рівні форму-ється професійна кваліфікація, яка забезпечує продуктивну про-фесійну діяльність і можливості для подальшої освіти та набуття професійного досвіду.
Перепідготовка робітників у системі професійно-технічної освіти спрямована на здобуття ними іншої професії.
Підвищення кваліфікації робітників спрямоване на розши-рення і поглиблення раніше здобутих професійних знань і нави-чок відповідно до вимог виробництва і сфери послуг.
Професійно-технічна освіта здійснюється на базі повної зага-льної середньої освіти або базової (неповної) загальної середньої освіти з наданням можливості здобути повну загальну середню освіту.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Завдання професійно-технічної освіти, ступені і види підготовки робітничих кадрів» з дисципліни «Фізіологія і психологія праці»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Критерії класифікації кредитних операцій
Організаційна структура банку та управління ним
Інструменти забезпечення повернення банківських кредитів
Системи передачі даних
СВІТОВИЙ БАНК


Категорія: Фізіологія і психологія праці | Додав: koljan (20.04.2011)
Переглядів: 2079 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП