Громадсько-правовий і монопольний характер експлуатаційних організацій залізничного транспорту більшості країн-членів Спільноти став причиною повільного впровадження вільного ринку в галузі залізничного транспорту. Першою реальною та необхідною передумовою поступового впровадження вільного ринку в цій галузі стало прийняття відповідної директиви щодо розвитку залізниць в межах Європейського Союзу. Після цього в країнах-членах відбулося розмежування експлуатаційних організацій залізничної інфраструктури та тих, що безпосередньо займаються залізничними перевезеннями. Наступна директива впорядкувала умови надання експлуатаційних ліцензій підприємствам залізничного транспорту країн-членів ЄС, а також було узгоджено тарифи на використання залізничної інфраструктури та визначено умови її експлуатації з метою уникнення будь-якої дискримінації окремих держав.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Залізничний транспорт» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»