ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Бухгалтерський облік

. Методика проведення інвентаризаціїй оформлення інвентаризаційних описів
Загальні питання порядку проведення інвентаризації визначені Положенням про бухгалтерські звіти і баланси та Основними поло-женнями про інвентаризацію. Згідно з цими документами в кожному господарстві проводиться інвентаризація всіх ресурсів господарства.
Залежно від об’єктів інвентаризації методика проведення остан-ньої змінюється.
Наприклад, методика проведення інвентаризації матеріальних цінностей містить у собі перелічені далі елементи.
1. Визначення об’єкта інвентаризації.
2. Утворення інвентаризаційної комісії.
3. Інструктаж інвентаризаційної комісії.
4. Робота на місці зберігання цінностей.
4.1. Добір розписки.
4.2. Складання інвентаризаційного опису цінностей за місця-ми зберігання:
а) придатних для використання;
б) не придатних для використання (зіпсованих).
4.3. Визначення загального результату.
4.4. Складання загального висновку.
5. Передавання інвентаризаційних описів до бухгалтерії.
6. Складання порівняльної відомості.
7. Визначення кінцевого результату.
8. Складання висновку головним бухгалтером.
9. Передавання цінностей у підзвіт матеріально відповідальній особі.
10. Відбиття результату інвентаризації на рахунках бухгалтерсь-кого обліку.
Отже, інвентаризація цінностей — складний бухгалтерський про-цес.
Методика проведення інвентаризації грошових засобів та інших цінностей, які зберігаються в касі, містить такі елементи:
1. Визначення об’єкта інвентаризації.
2. Утворення інвентаризаційної комісії.
3. Інструктаж інвентаризаційної комісії.
4. Перевірка фактичної наявності грошей та складання інвента-ризаційного опису (чи акта).
5. Визначення загального результату.
6. Складання загального висновку.
7. Передача актів інвентаризації до бухгалтерії.
8. Визначення кінцевого (остаточного) результату.
9. Відбиття результату інвентаризації на рахунках бухгалтерсько-го обліку.
Методика проведення інвентаризації розрахункових відносин мі-стить такі елементи:
1. Визначення об’єкта інвентаризації.
2. Утворення інвентаризаційної комісії.
3. Інструктаж інвентаризаційної комісії.
4. Висилання контрагентові конкретного витягу з особистих ра-хунків.
5. Одержання підтвердження контокорентного витягу або підтвердження.
6. Вирішення спірних питань.
7. Складання інвентаризаційного опису (акта інвентаризації).
8. Передача актів інвентаризації до бухгалтерії.
9. Визначення кінцевого результату інвентаризації.
10. Відбиття результатів інвентаризації на рахунках бухгалтерсь-кого обліку.
Розглянемо окремі найважливіші елементи методики проведення інвентаризації матеріальних цінностей з погляду загальної теорії бух-галтерського обліку.
На кожному підприємстві (господарстві) для проведення інве-нтаризації створюється центральна інвентаризаційна комісія в та-кому складі: голови (заступник керівника підприємства) і членів комісії (головний бухгалтер, представник громадської організації та інші працівники апарату). Ця комісія відповідає за своєчасну і якісну інвентаризацію. На місцях зберігання товарно-матеріальних цінностей за потребою створюються робочі інвентаризаційні комі-сії, які під керівництвом центральної комісії зобов’язані у присут-ності матеріально відповідальної особи виявити і підрахувати в натурі (зважуванням або обмірюванням) фактичну наявність всіх цінностей. Результати інвентаризації записують до інвентариза-ційного опису встановленої форми.
Перед початком інвентаризації від матеріально відповідальної особи беруть розписку в тому, що всі документи на оприбуткування і витрачання цінностей здано до бухгалтерії і ніяких неоприбуткованих чи несписаних цінностей у неї немає.
Якщо серед цінностей, які інвентаризуються, є предмети, що не на-лежать підприємству, а тимчасово зберігаються в ньому, їх також слід проінвентаризувати і внести до інвентаризаційного опису, а в примітці зазначити, що вони не належать господарству. На виявлені при інвен-таризації зіпсовані чи непридатні матеріальні цінності складають акт, в якому зазначають ступінь непридатності, а також причини й осіб, з вини яких були зіпсовані цінності.
Інвентаризаційні описи підписує робоча інвентаризаційна комісія і матеріально відповідальна особа, яка до підпису має зазначити, що матеріальні цінності, перелічені в цій відомості, прийняті на відпові-дальне зберігання і жодних претензій до інвентаризаційної комісії у неї немає. Підписані інвентаризаційні описи здають для перевірки до бухгалтерії, потім їх розглядає і затверджує центральна інвентариза-ційна комісія, а після цього їх повертають до бухгалтерії.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «. Методика проведення інвентаризаціїй оформлення інвентаризаційних описів» з дисципліни «Бухгалтерський облік»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Посередництво комерційних банків при операціях з іноземною валюто...
Что же такое 3G… 4G… и кто больше?
Фінансові ресурси інвестування
Еволюція стандартів стільникового зв'язку
Аудит пайового капіталу


Категорія: Бухгалтерський облік | Додав: koljan (27.02.2011)
Переглядів: 1963 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП