ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Бухгалтерський облік

Зміст документів і вимоги до їх створення
Бухгалтерський документ має складну структуру. Його створення потребує ґрунтовних знань, а саме — знання змісту господарських фактів, явищ і процесів, які формують одиниці первинного спостере-ження, а також законодавства тієї чи іншої країни про порядок офо-рмлення майнових та правових відносин, які пов’язані з господарсь-ким фактом.
Кожний господарський факт — явище або процес — характери-зується ознаками й показниками.
Основні ознаки господарських фактів:
речові елементи залучених до господарської діяльності фактів. Наприклад явищ (матеріали, гроші або джерела, позички, борги по-стачальникам, кредиторська заборгованість) чи процесів (передача матеріалів зі складу на виробництво або видача грошей із каси в під-звіт і т.ін.);
місце здійснення господарського факту;
час, коли відбувався господарський факт;
одиниці вимірювання речових елементів, залучених у господар-ську діяльність фактів, — натуральних і вартісних;
сторони, які брали участь у здійсненні господарського факту (на-зва).
Ці ознаки якісно відрізняють одні господарські факти від інших. Водночас саме ці ознаки дають змогу систематизувати, групувати, пере-груповувати дані. У бухгалтерському обліку це один із основних прийо-мів отримання вихідних даних про господарську діяльність.
Показники документів відбивають кількісну характеристику гос-подарських фактів у натуральних (речових, трудових) і вартісних ви-мірниках.
До первинних даних про господарські факти належать ознаки та показники, які є змістом бухгалтерських документів і називаються реквізитами.
Реквізити (від лат. recvizit — потрібний, необхідний) — найваж-ливіші відомості про певні господарські факти, явища і процеси, які характеризують певний їх бік (властивість).
У положенні про документи та документообіг названі основні ре-квізити, обов’язкові для всіх документів, а саме:
а) назва документа (форми), код форми;
б) дата складання;
в) зміст господарської операції;
г) вимірники господарської операції (у кількісному та вартісному вираженні);
ґ) найменування посадових осіб, які відповідають за виконання господарської операції, правильність її оформлення, особисті підписи та їх розшифрування.
У деяких випадках у первинному документі можуть бути наведені додаткові реквізити: номер документа; назва та адреса підприємств, установ, підстава для здійснення господарської операції, інші додат-кові реквізити, які визначаються характером господарських опера-цій

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Зміст документів і вимоги до їх створення» з дисципліни «Бухгалтерський облік»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Класична теорія фінансування
Врахування забезпечення при визначенні чистого кредитного ризику
Здравый смысл и механика
Пушка на Луне
Доходи, витрати і прибуток банку


Категорія: Бухгалтерський облік | Додав: koljan (27.02.2011)
Переглядів: 927 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП