ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Геополітика » Русь

Першочергові проблеми і шляхи їх вирішення
Область діяльності Проблема Задача Вихідні міркування
I. Духовна сфера 1. Формування етнічного егрегора (більш звужено – державного міфу). На теренах східної і південної України – поновлення його дії і впливу. а) Відновлення етнічного середовища:
мовного середовища;
історичного світобачення;
національної свідомості.

б) Перебудова етнічного середовища керуючись реаліями III тисячоліття. Всяка складна система формується на єдиній базі структурних, функціональних, фізичних, інформаційних і духовних стандартів. По відношенню до етнічного утворення в якості подібних зразків – стандартів виступають етнічні герої, лицарі, пророки, позитивні і негативні персонажі казок, билин, історичних і літературних сюжетів; їх вчинки і міркування, особиста мораль і суспільна етика.
2. Формування суспільних архетипів а) Цілеспрямоване формування свідомої рефлекторної поведінки людини в суспільстві і в природному середовищі згідно з морально-етичним кодексом людства і заповітами Світочів Духовності людства. (Приклади: повага до старших, до жінки, не ламай дерев і тому подібне).

б) Розбудова і впровадження на рівень підсвідомості культу національної символіки (герб, стяг, національні символи, імена, назви, свята). На відміну від вроджених суспільні архетипи (рефлекси – алгоритми, що працюють на рівні підсвідомості) набуваються і засвоюються протягом всього життя, але найбільше в дитинстві. До суспільних архетипів відносяться особисті (по відношенню до суспільства), сімейні, громадські, регіональні, національні, етнічні, суперетнічні і суспільно-планетарні.

Свідомість людини будується на наріжних поняттях, до яких входить символіка, імена, назви, все що є ознаками самобутності нації. Так маємо повернутись до відомої слов'янсько-руської символіки, до слов'янських імен і назв. Із безлічі свят виділити головні: ті, що є святими саме для нашого народу і слов'янства в цілому.

3. Формування інституту священництва а) Впровадження інституту священників – духовних вчителів – лідерів громад (за місцем проживання) і колективів (за місцем роботи). Вибираються мешканцями поселення, або робітничого колективу підприємства. Призначення: слідкувати за духовним станом суспільства, громади (колективу) в вирішенні, перш за все, духовних проблем (морально-етичних), а також слідкувати за всім тим, що може стати загрозою в позитивному розвитку громади, та заохочувати членів громади в розбудові духовної сфери їх життя.

б) Створення духовного парламенту України, який би визначав необхідні зміни в духовній сфері життя суспільства і слідкував за їх впровадженням в життя.

в) Створення інституту лицарства України:
Лицар Духу (той, хто багато зробив для відновлення і становлення духовності українців);
Лицар Розуму (той, хто прославив Україну досягненнями в інтелектуальній сфері);
Лицар України (той, хто відзначився власною жертовністю заради майбутнього суспільства).
За життя людина може бути лише кандидатом в Лицарі, канонізація після смерті через 3-5 років.

г) Впровадження Білої і Чорної книги України
а) Духовна сфера життя суспільства розбудовується так само, як інтелектуальна і матеріальна. Вона будується на відповідних суспільних структурах з відповідними властивими саме цим структурам функціями. Праобразами для побудови духовної сфери можуть бути в деяких аспектах релігійні структури, та, певною мірою, партійні комітети часів Радянського Союзу.

б) Одним із варіантів може бути духовний парламент із 24 осіб: 12 чоловіків і 12 жінок, що є прикладом безкорисливого служіння людям (які багато зробили для України і можуть служити взірцем для інших, перш за все в духовній і в інтелектуальній сферах. Головування: по двоє (чоловік і жінка) з заміною щомісяця. Функції духовного парламенту: заохочення всього, що слугує розбудові України і засудження всього, що шкодить і руйнує соціальну і етнічну самосвідомість народу).
Вибори: пропозиції кандидатур через сайти з обґрунтуванням від низових священиків (ієрархічно). Вибори голосуванням (всенародним) з оновленням на третину кожні 2 роки. Другим варіантом може бути духовний парламент із духовних лідерів регіонів (25 + 25).

Діяння, що мають велике позитивне значення для Майбутнього України і імена людей, що зробили щось визначне в цьому відношенні заносяться в Білу Книгу; люди, що завдали шкоди Україні і їх діяння заносяться до Чорної книги.

4. Впровадження чотирьох рівнів духовного сходження людини, життя за законами Шляху Праві, Шляху Даного і Шляху Очищення. Впровадження духовного становлення людини:
перший рівень в школі;
другий рівень в вищих навчальних закладах;
третій - від одруження до часу навчання власних дітей в школі;
четвертий рівень – священства. Перший рівень: це служіння людям і суспільству.
Другий рівень: це шлях знання, шлях пізнання Законів Буття.
Третій рівень: це оволодіння знаннями духовними.
Четвертий рівень: це вчительство вчителів.

5. Поновлення духовних засад народу. Відновлення Відичної віри, повернення до віри пращурів на рівні сучасного розвитку науки і світогляду людства.

а) Відновлення канонічної основи Відичної віри.

б) Об'єднання позитивної основи релігій світу в якості морально-етичного кодексу існування суспільства.

в) Розбудова культових споруд, символів віри.

г) Підготовка кадрового складу Відичної віри і інституту священицтва.
Найдавніша серед монорелігій Відична. Всі світові релігії є спрощеними варіантами Відичної. Впровадження Відичної не призведе до протистояння між церквами, бо вона їх охоплює і змістовно і канонічно.

В якості священиків можуть виступати лише ті, хто пройшов перші три ступені Шляху Сходження до Вишнього.

6. Духовне виховання молодого покоління. а) Розбудова сфери духовного виховання, перш за все в дошкільних і шкільних закладах.

б) Розбудова естетичного побутового (комунального) і природного середовища через надання конкретної (за вибором) ділянки духовної творчості і діяльності.

в) Впровадження чотирьох рівнів духовного сходження людини.
Основою духовного становлення мають бути мова, поезія, пісня, музика, всі види мистецтв. Третину часу в навчальних закладах дитина повинна вчитись пісні, танцю, творінню прекрасного, піклуванню про навколишній світ. У кожної дитини має бути інша людина, тварина, рослини, квіти, про які б вона піклувалась і де могла б виховувати людські почуття і свою людську сутність.
7. Вдосконалення і поширення морально-етичного кодексу III тисячоліття серед мешканців України і людського суспільства в цілому.
а) Вивчення морально-етичного кодексу і життя згідно з ним.

б) Вивчення Заповітів і настанов Великих Світочів Духовності Людства. За основу необхідно взяти Заповіді пророків (Рами, Одіна, Крішни, Будди, Орія, Христа, Мухаммеда, Заратустри), а також „Заповіти Патріарха Орія”, „Повчання В.Мономаха” і „Заповіт” Т.Г.Шевченка”.
II. Інтелектуальна сфера. 1. Перебудова системи освіти у відповідності до вимог III тисячоліття. а) В залежності від інтелектуальних природних можливостей дитини вона має отримати базові знання свого рівня з подальшою короткочасовою спеціалізацією.

б) Розбудова чисельних курсів переспеціалізації безпосередньо на підприємствах і в спеціалізованих центрах.

в) Розбудова і впровадження нових принципів у навчанні, а саме:
творчості (сам складай задачі, пиши вірші, майструй і т.п. з отриманням кінцевого результату);
космічного мислення (через цілісне світосприйняття, через погляд на проблему з вищого рівня);
усвідомлення наріжних блоків будови Всесвіту, через призму нового світогляду;
відсіювання другорядного від основного, засвоєння ядра даного розділу знань;
вчити думати і давати власну оцінку процесам, подіям, дійовим особам і елементам.

г) Розробка нових технологій в навчанні.

д) Розробка нових навчальних програм і підручників.
Характерною особливістю III тисячоліття є бурхливий розвиток інформаційних технологій і технологій перебудови навколишніх природного і комунального середовищ. Засвоєні технології старіють і змінюються за кілька років, а іноді і місяців, що вимагає безперервного навчання і пристосування людини до змін в оточуючому середовищі. Оскільки природні інтелектуальні можливості дітей різні, то необхідно дітей розділити на три категорії:
загальнопрофільної майстерності на базі 8-9 класів з подальшою спеціалізацією у вузьких, нескладних технологіях (слюсар, тесля, садівник та т.п.);
вищої майстерності на базі вищої освіти (коледжі і бакалаврати), де засвоюються складні технології, що не вимагають творчого підходу;
творців технологій на базі спеціалістів, магістратури.
2. Перебудова інформаційного середовища. Згідно з принципом Короленка-Кюрі інформаційне середовище має:
а) нести, перш за все, освітню і виховну функції;

б) вчити думати і аналізувати;

в) відповідати необхідному сучасному рівню освіти і вимогам суспільства;

г) включати інформаційні бібліотеки всіх доступних каналів:
зору, слуху, дотику, смаку, нюху, розуму, свідомості;

д) мати фільтри і систему швидкого пошуку необхідної інформації.
Ніщо так не навчає як навколишнє оточення і необхідність пристосуватись і вижити. Навчання має бути поєднано із життєвою необхідністю.

Сучасне інформаційне середовище суспільства нагадує великий "смітник". Щомиті на людину спадає величезний потік інформації, що захаращує нашу свідомість і в якому дуже мало дійсно необхідної для нашого життя і діяльності інформації. Для покращення ситуації всі потоки інформації мають набути рис споживчого товару. Інформація має оброблятись і поставлятись на замовлення споживача.

3. Формування світогляду, інформаційне виховання. а) Набуття історичного світогляду для розуміння, що ми за народ і яке наше призначення в еволюції Всесвіту і людства.

б) Розуміння основних законів, принципів і структур у будові Всесвіту, суспільства і людини. Побудова свідомості людини нагадує побудову будинку. Будинок може бути "хатою", а може бути і "палацом". Але в обох випадках будівельний майданчик спочатку відкритий для всіх майстрів, а коли будівля готова, то будують мур, ставлять охоронця і не пускають не те що чужих, а й своїх. Коли людина набуває достатню кількість технологій життєзабезпечення даного рівня – вона перестає сприймати нове і прогресивне. Це явище називається "цементацією свідомості". Для людини важливо щоб це явище настало якомога пізніше. А тому вона із самого початку повинна ставити за мету будову "палацу" – рішення складної і тривалої в часі задачі, що вимагатиме весь час набуття нових знань і технологій.

4. Інформаційна екологія. Фільтрація і знищення негативної інформації, спрямованої на руйнацію душі людини, суспільства і оточуючого природного середовища. За своїм характером інформація може бути позитивною, інформацією творчості й еволюції, і негативною, інформацією руйнації й інволюції. Функцією інформаційної екології є поширення позитивної інформації, фільтрація і "імунне" дозування негативної.
III. Соціальна і природна сфери буття людини. 1. Організація суспільства в III тисячолітті. Організація суспільства відповідно до науково-технічного і інформаційного стану (рівня) зовнішнього середовища.

Розробка інформаційно-духовних технологій відповідно до запитів еволюції планетарного суспільства.

Розробка матеріальних відносин у суспільстві, становлення нового виду зворотного зв'язку на ринку праці.

Прогнозування наслідків "глобалізації". Збереження позитивного і боротьба з негативними наслідками глобалізації.

Зміна ролі державних інститутів. Згідно з принципом Короленка-Кюрі організація і закони суспільства мають відповідати науково-технічному рівню й інформаційному стану, рівню запитів сучасного суспільства.

В III тисячолітті інформація стає найважливішим продуктом виробництва і споживання людства. Настає час, коли жоден із видів "грошей" не гарантований від підробки. На зміну ринку грошей має прийти ринок енергетичних еквівалентів (можливо інформаційно-духовних).

Глобалізація сприяє утворенню єдиного світового ринку праці і ресурсів, на першій стадії – промисловому і науково-технічному прогресу. З іншого боку вона веде до руйнації духовної сфери і майбутньої деградації в інтелектуальній, технологічній і інших сферах діяльності людства. Крім того глобалізація прискорює темпи наближення екологічної катастрофи і робить все небезпечнішим явище духовного, політичного, екологічного і фізичного екстремізму і тероризму.

Державні інститути забезпечують життєздатність і функціонування держави з одного боку та захист владних структур від більшості, яку владна меншість нещадно експлуатує під прикриттям державних законів. В умовах глобалізації вироджується перша функція і ще більше зростає друга, що в умовах тоталітаризму глобального устрою призведе до зростання конфліктності в середині суспільства. Щоб цього не сталось має змінитись роль і місце практично всіх державних структур. Та ж армія практично перетвориться в міжнародну поліцію, якій протистоятимуть добре озброєні клани і терористичні організації.

2. Перебудова етнічного середовища. а) архітектурна перебудова етнічного помешкання:
створення супер-сучасних хуторів з екологічно замкнутими циклами виробництва і споживання;
створення територіальних центрів освіти, оздоровлення, промислового виробництва, торгівлі, спорту і тому подібне;
створення нових видів комунікацій;

б) побудова адміністративної столиці і адміністративних центрів областей;

в) створення духовних і етнічних центрів, культових споруд, пам'ятників.
Український народ, прив'язаний духовно і ментально до оточуючої природи із прадавніх часів, має так звану "хуторську" свідомість. З одного боку ця "негативна" риса заважала державотворенню, з іншого – допомагала вижити і зберегти народ, як єдине етнічне утворення. Явище глобалізації (і тероризм, як її наслідок) призведе до нежиттєздатності мегаполісів і відтворенню "суперсучасних хуторів".

Тенденція розмежування духовних і адміністративних центрів спостерігається в усіх розвинутих країнах світу.

Відтворення Трипілля, Колуні, Герр; Кам'яної могилі, Змійових валів. Розбудова нових споруд-символів під реалії ІІІ тисячоліття.

3. Створення центрів слов'янського суперетносу а) створення центру мов і етносу (Святині);

б) створення центру побуту, предметів вжитку;

в) створення центру пісенної творчості і музики;

г) створення центру мистецтв;

д) створення центру театру, кіно, TV;

е) створення центру ремесел і технологій (Дивосвіт).

ж) створення центру історії і етнічної розбудови (Спадщина).

з) створення центру суспільно-ландшафтної архітектури (Біла-Вежа).

і) створення аерокосмічного центру слов'ян (Безмежжя або Зорецвіт).

к) створення духовного центру (Заповіт).

л) створення наукового-пошукового-центру (Передбачення).
В період глобалізації жоден народ, окрім світових, не в змозі зберегти себе в якості етнічної одиниці. Для збереження етнічних і суперетнічних рис слов'яни мають об'єднатись в єдиний суперслов'янський етнос. Об'єднання може початись із створення провідного центру в одній із слов'янських країн по даному напрямку і філіалів в інших. Наприклад в Україні (Дніпропетровськ) створюється космічний центр з філіалами в інших слов'янських країнах.
4. Космізм українського народу. а) створення центру космізму українців.

б) створення всесвітньо відомих меморіалів Ціолковського, Вернадського, Чижевського, Блаватської, Сковороди, Соловйова, Подолинського та інших;

в) створення музеїв і експозицій.
Більшість видатних конструкторів ракетно-космічної техніки народились в Україні, або їх батьки були вихідцями звідси (Ціолковський, Кібальчич, Кондратюк, Корольов, Янгель, Глушко, Челомей і багато інших).
Найвидатніші філософи - космісти теж вийшли з України (Ціолковський, Соловйов, Чижевський, Вернадський, Сковорода, Бердяєв, Блаватська і ще багато не менш славних імен. Згадаймо ще хоча б Гамова, Тимошенка, Подолинського, Руденка).

5. Перебудова фізичного середовища. а) ландшафтна перебудова;

б) створення національних заповідників і парків не менше ніж на третині території;

в) заборона і знищення всіх екологічно шкідливих підприємств і технологій.

6. Екологія. а) планетарна екологія;

б) фізична екологія;

в) суспільна екологія;

г) екологія духовності;

д) інформаційна екологія;

е) генетична екологія;

ж) екологія людини; Всі різновиди екології мають розглядатись з позиції "не нашкодь", гармонійного співіснування людства і природи, через призму позитивної еволюції не лише людства, а й біосфери Землі.
IV. Організаційні питання 1. Створення товариства "Трислав" а) пошук однодумців і спільників;

б) відновлення історичної самосвідомості;

в) розбудова новітнього світогляду;

г) створення товариства "Трислав";

д) створення сайту Трислав і інформаційної бази товариства;

е) створення інституту координаторів.
Для створення всеукраїнського руху «Русь», покликаного перебудувати Україну в державу ІІІ тисячоліття, необхідно створити його ядро. Таким ядром має стати товариство "Трислав".

Програми, проекти, ідеологія, семінари, каталоги, офіси.
2. Створення видавництва "Трислав" (або «Русь») а) видавництво літератури по "Триславу";

б) видавництво бібліотеки українця;

в) створення відеостудії і музичної студії (аудіостудії);

г) хрестоматії:
пісні;
музики;
мистецтв.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Першочергові проблеми і шляхи їх вирішення» з дисципліни «Русь»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Результати варварської діяльності людини по відношенню до природи...
АУДИТ ФІНАНСОВОЇ СФЕРИ ПІДПРИЄМСТВА
Економічне вчення Д. Рікардо
Вимоги до висновку за результатами перевірки нематеріальних актив...
САНАЦІЯ БАЛАНСУ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «НЕКЕРМАН» (ФРН)


Категорія: Русь | Додав: koljan (09.05.2013)
Переглядів: 746 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП