ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Поліграфія » Книговидання. Менеджмент. Маркетинг

Область недопустимого риска
Область недопустимого риска определяется величиной потерь, которые превышают размер части предполагаемой прибыли, но не больше ее общего размера. Совершенно очевидно, что такой уровень риска недопустим, так как производитель подвергается опасности потерять всю свою выручку, а это означает, что он произвел затраты не только времени, но и денежных средств.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Область недопустимого риска» з дисципліни «Книговидання. Менеджмент. Маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит витрат на оплату праці. Мета і завдання аудиту
Планування аудиторської перевірки підприємства
ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...
ЗМІСТ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДА...
Формати файлів і протоколи передачі електронної пошти


Категорія: Книговидання. Менеджмент. Маркетинг | Додав: koljan (29.04.2013)
Переглядів: 494 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП