ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Поліграфія » Енциклопедія книжкової справи

Издательские агенты-представители
В некоторых странах в зависи-
мости от национальных традиций используются и другие, более активные
формы информирования книжных магазинов о новых изданиях. Наиболее
распространенная из них — использование издательских агентов-предста-
вителей. Это своего рода коммивояжеры, которые, вооружившись образца-
ми книг, каталогами, рекламными материалами, регулярно объезжают книж-
ные магазины, знакомят с новинками издательства и собирают заявки.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Издательские агенты-представители» з дисципліни «Енциклопедія книжкової справи»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Індивідуальна вартість джерел капіталу
Аудит місцевих податків. Аудит податку з реклами
Оцінка і управління процентним ризиком
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ
Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...


Категорія: Енциклопедія книжкової справи | Додав: koljan (29.04.2013)
Переглядів: 594 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП