ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Поліграфія » Енциклопедія книжкової справи

Основные потребности оптового покупателя
Работая на книжном
рынке, оптовый покупатель пытается удовлетворить свои потребности для
успешного бизнеса, в частности имея следующие потребности.
Экономические:
расширение своего бизнеса и увеличение доли на рынке;
повышение рентабельности и оборачиваемости инвестированных средств;382
Коммуникативные:
формирование позитивного имиджа фирмы;
создание стабильной коммуникационной системы воздействия на по-
купателя.
Книга для оптового покупателя играет совсем иную роль, чем для чи-
тателя и соответственно требования к ней как к товару будут существенно
иными, поскольку она несет иную пользу.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основные потребности оптового покупателя» з дисципліни «Енциклопедія книжкової справи»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ВИДІВ КОМЕРЦІЙ...
Порядок реєстрації комерційного банку
Технічні засоби захисту інформації
Аудит формування фінансових результатів
Що таке GSM?


Категорія: Енциклопедія книжкової справи | Додав: koljan (29.04.2013)
Переглядів: 482 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП