ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Соціологія » Соціальна інфраструктура і політика

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Треба пам’ятати, що державна політика в галузі освіти ґрунту-ється на таких основних принципах:
• доступність для кожного громадянина всіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;
• рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібно-стей, таланту, всебічного розвитку;
• гуманізм, демократизм;
• пріоритетність загальнолюдських духовних цінностей над політичними і класовими інтересами;
• органічний зв’язок із національною історією, культурою, традиціями;
• незалежність державної системи освіти від політичних пар-тій, інших громадських і релігійних організацій;
• науковий світський характер освіти у державних навчально-виховних закладах;
• інтеграція з наукою та виробництвом, взаємозв’язок з осві-тою інших країн;
• гнучкість і прогностичність системи освіти;
• єдність і наступність системи освіти;
• безперервність і різноманітність освіти;
• відповідність освіти світовому рівню;
• поєднання державного управління і громадського самовря-дування в системі освіти.
В Україні для управління освітою створена система органів дер-жавного управління і система органів місцевого самоврядування. Вони діють у межах повноважень на основі законодавства та здійс-нюють ініціативну діяльність, не заборонену законодавством.
Органами державного управління освітою є Міністерство освіти і науки, міністерства та відомства України, які мають нав-
чально-виховні заклади, ВАК України, місцеві ради.
В Україні встановлена єдина структура системи освіти, що включає: дошкільне виховання; загальну середню освіту; професійну осві-ту; вищу освіту; післядипломну підготовку (стажування, клінічну ор-динатуру тощо); аспірантуру; докторантуру; підвищення кваліфікації, перепідготовку кадрів; позашкільне навчання і виховання; самоосвіту.
Загальна середня освіта забезпечує всебічний розвиток дитини як особистості, її нахилів, здібностей, талантів, професійне само-визначення, формування загальнолюдської моралі, засвоєння ви-значеного суспільними, національно-культурними потребами об-сягу знань про природу, людину і суспільство, екологічне виховання, фізичне вдосконалення.
Середні загальноосвітні навчально-виховні заклади є основ-ним видом навчальних закладів, що здійснюють загальноосвітню підготовку. Це середня загальноосвітня школа 3 ступенів: пер-ший — початкова школа; другий — основна школа; третій — старша школа, кожна з яких може функціонувати самостійно. Школа третього ступеня дає повну загальну середню освіту. Обов’язковим є навчання в школі до 15 років.
Професійні навчально-виховні заклади здійснюють підготов-ку, перепідготовку і підвищення кваліфікації громадян за державним замовленням, а також за договорами з підприємствами, уста-новами й організаціями, окремими громадянами. Учні перебувають на повному утриманні держави. Випускникам при-своюється робітнича професія певної кваліфікації.
Вища освіта забезпечує фундаментальну наукову та загально-культурну, практичну підготовку, одержання громадянами спеці-альності відповідно до їхніх покликань, інтересів, здібностей, підвищення їхньої кваліфікації, вдосконалення професійної під-готовки, перепідготовку, підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів. Підготовка спеціалістів вищими навчальними за-кладами може проводитись з відривом, без відриву від виробництва, через поєднання цих форм, екстерном.
Студенти повинні знати, що основними видами діяльності ву-зу є підготовка спеціалістів різних рівнів кваліфікації; науково-дослідна робота; підготовка наукових, науково-педагогічних кад-рів вищої кваліфікації; атестація наукових і науково-педагогічних кадрів; підвищення кваліфікації, перепідготовка кадрів; культосвіт-ня, видавнича, фінансово-економічна, господарська, науково-виробнича, комерційна робота; здійснення зовнішніх зв’язків.
Вищі навчальні заклади здійснюють свою діяльність за держав-ними замовленнями та договорами як основною формою державного регулювання відносин між навчальними закладами та підприємства-ми, установами й організаціями громадян. Випускникам вищих на-
вчальних закладів присвоюється кваліфікація спеціаліста з вищою освітою певного професійного спрямування або спеціальності, яка відповідно до обсягу державної освіти визначається такими рівнями:
1 — молодший спеціаліст — забезпечують технікуми, учили-ща, інші навчальні заклади еквівалентного рівня;
2 — бакалавр — забезпечують коледжі, інститути, консерва-торії, інші навчальні заклади еквівалентного рівня;
3 — спеціаліст — забезпечують інститути, інші навчальні
заклади еквівалентного рівня;
4 — магістр — забезпечують інститути, академії, університе-ти, інші заклади, що мають відповідний сертифікат.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ» з дисципліни «Соціальна інфраструктура і політика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Свидетельства отвеса и маятника
ОСОБЛИВОСТІ ІНФЛЯЦІЇ В УКРАЇНІ
Технічне забезпечення ISDN, підключення до Internet через ISDN
Аудит витрат на поліпшення необоротних активів
ВИДИ ГРОШОВИХ СИСТЕМ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ


Категорія: Соціальна інфраструктура і політика | Додав: koljan (25.02.2011)
Переглядів: 3481 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП