ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Телекомунікації в бізнесі

Офісні та відомчі АТС
Оптимізувати зв’язок у сучасному офісі можна з допомогою при-строїв під назвою PABX (Private Automatic Branch eXchange). У де-яких джерелах зустрічається скорочення PBX. Українською мовою це зазвичай перекладається як офісна АТС, хоча під цією абревіату-рою криються два різні типи обладнання — офісні та відомчі АТС.

Основною відмінністю офісних і відомчих АТС є тип використо-вуваних з’єднань із телефонною мережею загального користування. Офіcні АТС завжди використовують лише абонентські лінії. Відомчі ж АТС можуть використовувати з’єднувальні лінії та якусь кількість абонентських (здебільшого це прямі телефони керівництва, служби безпеки).

Основне призначення офісних АТС — підключення певної кількості внутрішніх абонентів до міських телефонних ліній, тобто організація внутрішнього і зовнішнього зв’язку. При цьому кількість міських ліній поступається кількості внутрішніх абонентів.
Усі сучасні АТС мають модульну конструкцію — базовий блок із мінімальною кількістю міських і внутрішніх ліній: за необхідності збільшення ємності на станціях установлюються плати розширення (для міських ліній чи внутрішніх абонентів).
У назві АТС вказується максимальна кількість міських і внутрішніх ліній або загальна кількість портів (для цифрових стан-цій або станцій високої ємності). Наприклад: SKP8 16HX — 8 місь-ких ліній і 16 внутрішніх абонентів, GDK 162/182 — 162 порти без блока розширення і 182 з таким блоком.
Існує декілька типів АТС: аналогові, псевдоцифрові й цифрові. Комутаційне обладнання аналогових АТС працює з аналоговим си-гналом на внутрішніх і зовнішніх лініях. Псевдоцифрові АТС пра-цюють з аналоговим сигналом на зовнішніх лініях, але забезпечують цифровий внутрішній зв’язок для користувачів цифрових телефонних апаратів.
Цифрові автоматичні телефонні станції дозволяють комутувати голосові сигнали та сигнали передачі даних. Комутація забезпечується за допомогою мультиплексування з часовим ущільненням ка-налів (TDM). Мовні сигнали кодуються за допомогою імпульсно-кодової модуляції. Аналоговий мовний сигнал перетворюється в по-слідовність двійкових кодів за допомогою блока імпульсно-кодової модуляції, який здійснює стробування (оцінку) мовного сигналу 8000 разів за секунду, заміряючи амплітуду сигналу і переводячи її у двійкові коди.
Цифрові АТС мають спеціальне програмне забезпечення і керу-ються за допомогою комп’ютера. Завдяки цифровим АТС можна підтримувати такі функції та стандарти:
1. Автоматичне комутування виклику (ACD — Automatic Call Distribution). Ця функція дозволяє системі швидко та ефективно об-робляти великі обсяги вхідних дзвінків.
2. Голосове сповіщення (VM — Voice Massaging) абонентів. Ця функція працює з системою пам’яті, призначеною для зберігання, автоматичного пошуку і розсилки повідомлень у вигляді мови.
3. Комп’ютерна телефонія (CTI — Computer Telephone Integration). Це дозволяє абонентові отримати з допомогою комп’ютера додаткові послуги, щоправда, за наявності програмного телефонного інтерфейсу.
4. Європейський стандарт безпровідного зв’язку (DECT — Digital European Cordless Telephone). Дозволяє використовувати в телефонній системі спеціальне обладнання для забезпечення пере-сувного зв’язку на території офісу.
5. Прямий доступ до системи (DISA — Direct Inward System). Сис-тема програмується так, що за набору номера по одній з підключених міських ліній, абонент може, минаючи секретаря, набрати будь-який внутрішній номер чи отримати доступ до зовнішньої лінії. (Слід за-значити, що цю функцію підтримують і деякі аналогові станції).
6. Система керування господарством (PMS — Property Management System). Часто використовується в готельних комплексах, дозволяє зберігати в пам’яті комп’ютера всю інформацію про телефонні рахунки пожильців і використовувати її в розрахунках, а також здійснювати поточний контроль реєстрації та вибуття посто-яльців.
Із допомогою системних апаратів офісної АТС можна здійснюва-ти такі функції:
• швидкісний набір номера — номер уводиться в пам’ять теле-фону чи АТС і за ним закріплюється певна клавіша, що дозволяє набрати номер, натиснувши одну клавішу;

• конференц-зв’язок — можна вести одночасно розмову з декіль-кома абонентами як внутрішніми, так і зовнішніми;
• розмова не знімаючи слухавки — завдяки вмонтованим в апарат мікрофону та динаміку;
• надання довідки під час розмов — для консультації з колегою можна вимкнути мікрофон;
• переадресування виклику — з допомогою цієї функції виклик може бути переадресований на телефон секретаря, або один факс може обслуговувати декілька міських ліній;
• утримання виклику — натисненням клавіші лінія переводиться в режим утримання, співрозмовник слухає фонову музику чи будь-яку радіостанцію через підключений до АТС тюнер, а ви по деякім часі можете повернутися до перерваної розмови;
• виклик на зайнятого абонента — якщо лінія зайнята, то, натис-нувши клавішу «callbk», можна покласти слухавку і продовжити ро-боту. Заледве потрібний вам номер вивільниться, система сповіс-тить про це звуковим сигналом і почне набір номера.
Усі ці функції жорстко закріплені за групою клавіш, винесених окремо.
Нині на українському ринку офісного та відомчого зв’язку про-понується обладнання великих закордонних компаній і концернів (у табл. 11 подано приклади АТС від основних виробників), таких як Nortel, AT&T, Siemens, Alcatel, Tadiran, Connex, LG Electronics, Nec, Harris, Samsung та ін.
На внутрішньому ринку працюють офіційні партнери або дилери багатьох із названих фірм. Вони збирають обладнання під конкретне замовлення, а також виконують увесь комплекс необхідних робіт з установки, програмування, гарантійного й післягарантійного обслу-говування. Як приклад ефективного і водночас недорогого рішення для малих і середніх офісів можна назвати комп’ютерно-телефонні сервери NETphone компанії NetPhone, Inc, основою яких є встановлювані в комп’ютері плати повнофункціональних цифрових АТС — PBX-6 18, PBX-T1 24, PBX-024.
Вартість АТС в перерахунку на одну лінію багато в чому зале-жить від її типу, сумісності з ISDN, стільниковими та іншими сис-темами.
Таблиця 1
Виробник Відомчі АТС Офісні АТС
Northern Telecom (NORTEL) Meridian-1 NorStar
Lucent Technologies (AT&T) Definity BCS, Partner
Philips Sopho iS3000 Sopho-S
Siemens Hicom Hicom
Ericsson VOX series VOX series

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Офісні та відомчі АТС» з дисципліни «Телекомунікації в бізнесі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...
Аудит формування фінансових результатів
Теорія інвестиційного портфеля
Гіринг і вартість капіталу
Суть проблемних позичок та причини їх виникнення


Категорія: Телекомунікації в бізнесі | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 2479 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП