ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Телекомунікації в бізнесі

Розвиток пейджингового зв’язку
Пейджингові системи, системи персонального радіовиклику — системи одностороннього мобільного зв’язку, які забезпечують передачу коротких повідомлень із центру системи (з пейджинго-вого термінала) на мініатюрні абонентські приймачі (пейджери)

Перші системи пейджингового зв’язку з’явилися наприкінці 50-х рр. у США. Це були сигнальні, або тональні, пейджери, які повідомляли власника про отримання виклику, але не пояснювали його причини. Для того, щоб дізнатися про причину виклику і від кого він надій-шов, власник пейджера мав зателефонувати операторові пейджин-гового зв’язку. Вже до середини 60-х рр. такі системи дуже пошири-лися.
Подальший розвиток і вдосконалення пейджерів привели до появи пейджерів із дисплеєм, що дозволяло їх власникові отримати додаткову інформацію про причини виклику і/або від кого він надійшов. Спершу це були цифрові пейджери, що показували цифри і деякі службові символи. Набір цифр може означати номер телефону, куди належить подзвонити, або заздалегідь домовлене і зашифроване цифрами повідомлення. Список таких зашифрованих повідомлень визначається заздалегідь і видається власникові пейджера.
Текстові, або алфавітно-цифрові пейджери, які були сконструйовані дещо пізніше, дозволяють отримувати на дисплеї пейджера повідомлення, що складаються з букв і цифр.
Голосові пейджери, які з’явилися останнім часом, дозволяють їх власникові отримувати коротке звукове повідомлення (до 10 с), що надходить операторові зі звичайної телефонної мережі. А втім, якість такого повідомлення поки що залишається невисокою.
Сучасні пейджери оснащені рідинно-кристалічним дисплеєм і пам’яттю, що дозволяє запам’ятовувати повідомлення. Для спові-щення про отримання повідомлення, як і в перших сигнальних пейджерах, використовуються звукові, світлові та вібросигнали. Завдяки беззвучному вібросповіщенню пейджер може бути непо-мітним для оточення, що робить його справді індивідуальним за-собом зв’язку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Розвиток пейджингового зв’язку» з дисципліни «Телекомунікації в бізнесі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ГРОШОВО-КРЕДИТНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД У СВІТЛІ МО...
Аудит прибуткового податку з доходів громадян
АТ-команди
Інвестиції у виробничі фонди
Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...


Категорія: Телекомунікації в бізнесі | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1741 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП