ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Телекомунікації в бізнесі

GSM
Стандарт GSM є результатом фундаментальних досліджень про-відних наукових та інженерних центрів Європи. Системні й технічні рішення цього стандарту мають значні перспективи розвитку, їх можна використовувати в численних цифрових системах мобільного зв’язку. До таких рішень відносять:
• побудову мереж GSM на принципах моделі відкритих систем та інтелектуальних мереж;
• застосування ефективних методів повторного використання ча-стот;
• застосування множинного доступу з динамічним часовим роз-діленням;
• часове розділення режимів прийому і передачі;
• пакетування повідомлень;
• використання передових методів боротьби із затуханнями сиг-налів;
• програмне формування логічних каналів зв’язку;
• шифрування повідомлень і закриття даних користувача.
Для стандарту GSM інформація про мобільного користувача є унікальною і знаходиться в SIM-карті (Subscriber Identity Module), виконаній за смарт-технологією. Після включення апарата з устано-вленою SIM-картою слід насамперед ввести PIN-код (Personal Identification Number — персональний ідентифікаційний номер) абонента.
Коли SIM-карта виймається з апарата, вона зберігає всю інфор-мацію — персональний ідентифікатор, ключі, шифри, паролі, а та-кож записані абонентом номери телефонів і повідомлення, і може працювати з іншим телефонним апаратом.
Інформація на карті зберігається в стандарті IMSI (International Mobile Subscriber Identification), саме завдяки цьому виключається можливість появи «двійників». Навіть якщо код із вашої карти буде випадково підібраний, система автоматично вимкне фальшивий і дійсний SIM, і вам не доведеться оплачувати чужі розмови.
Ідентифікаційний номер абонента під час передачі зашифрову-ється 64-бітним ключем. У цьому стандарті передбачено також ши-фрування повідомлень 56-бітним ключем.
Розгляньмо як приклад стандарт GSM 900.
Система передбачає наявність 124 радіоканалів для прийому і 124 для передачі даних, рознесених на 45 MГц. Кожний з каналів має діапазон 200 КГц і розподіляється між абонентами.
FDMA (Frequency Division Multiple Access — система множинного доступу з розділенням частот) дозволяє отримати 8 каналів по 25 КГц, які в свою чергу розділяються за принципом TDMA (Time Division Multiple Access — система з розділенням часу) ще на 8 каналів. У GSM використовується GMSK-модуляція, а несуча частота змінюється 217 разів на секунду, щоб компенсувати можливе погіршення якості.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «GSM» з дисципліни «Телекомунікації в бізнесі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Орфоепія і українська вимова
Что же такое 3G… 4G… и кто больше?
. ЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬ...
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ГРОШОВИХ РЕФОРМ


Категорія: Телекомунікації в бізнесі | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1602 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП