Цінова конкуренція означає, що основним методом боротьби проти конкурентів є ціна. Її використання грунтується на різноманітних методах і способах. У такій боротьбі перемагає гой, хто досягає індивідуальної вартості нижчої, ніж ринкова ціна. Це по суті боротьба за скорочення витрат виробництва завдяки використанню досягнень науково-технічного прогресу, наукової організації праці, підвищення продуктивності живої праці. На конкурентному ринку нездатність деяких фірм використовувати найекономічнішу технологію виробництва в кінцевому підсумку означає усунення їх іншими фірмами, які використовують ефективні методи виробництва і мають можливість дещо знизити ціни, що приваблює, залучає покупців, сприяє швидкій реалізації товару і власне прискорює оборот капіталу. Слід мати на увазі, що деяке зниження цін зберігає для виробника високу норму прибутку за рахунок низьких витрат виробництва. Таке зниження цін слід відрізняти від зниження цін нижче, ніж собівартість, що є вже методом нечесної конкуренції.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Методи цінової конкуренції» з дисципліни «Основи економічної теорії»