Значення, завдання та інформаційне забезпечення аналізу рентабельності продукції
Рентабельність продукції характеризує ефективність поточних витрат, пов’язаних з виробництвом і реалізацією як усієї продукції, так і окремих її видів. Аналіз показників рентабельності продукції має велике значення для формування асортименту та структури продукції; оцінки можливостей збільшення прибутку шляхом збільшення випуску більш рентабельних виробів; узагальнюючої оцінки рівня рентабельності продукції. Завдання аналізу рентабельності продукції Системний контроль за виконанням планів Визначення впливу факторів на рентабельність продукції
Вивчення динаміки рентабельності за ряд звітних періодів
Пошук резервів зростання рентабельності продукції
Розробка заходів щодо використання виявлених резервів
Рис. 4.1. Основні завдання економічного аналізу рентабельності продукції Для аналізу показників рентабельності продукції використовують наступні джерела інформації: бізнес-план, фінансовий план, баланс підприємства (ф. 1), звіт про фінансові результати (ф. 2), звіт про витрати на виробництво продукції, робіт, послуг, зведена таблиця основних показників, матеріали маркетингових досліджень тощо. Показники рентабельності продукції визначаються в коефіцієнтах або у відсотках і показують частку прибутку в кожній грошовій одиниці витрат, або частку товарної продукції в її собівартості.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Значення, завдання та інформаційне забезпечення аналізу рентабельності продукції» з дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»