ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Нерухомість та іпотека » Управління портфелем нерухомості

Эмоциональная реклама
Сродни эмоциональной рекламе так называемая подкрепляющая реклама, которая стремится уверить потребителей риэлтерских услуг в правильности сделанного ими выбора. В подобных рекламах часто фигурируют довольные покупатели, продавцы недвижимости, располагающая дружеская атмосфера.
Задачи:
1. пробуждение у покупателей и продавцов симпатии к риэлтерским услугам;
2. создание имиджа;
3. повышение доверия к риэлтерским услугам, агентству недвижимости;
4. привлечение внимания потребителей к определенному элитарному поведению риэлтера.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Эмоциональная реклама» з дисципліни «Управління портфелем нерухомості»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МОНІТОРИНГ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Підключення та основні сервіси Internet
Використання стільникових мереж для передачі даних
ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Способи залучення капіталу


Категорія: Управління портфелем нерухомості | Додав: koljan (21.05.2012)
Переглядів: 657 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП