ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економічна діагностика

Рентабельність продажів
При оцінці рентабельності продажів на основі показників прибутку
і виторгу від реалізації розраховуються коефіцієнти рентабельності по
всій продукції в цілому чи по окремих її видах. Як і у випадку з
рентабельністю капіталу, існує безліч показників оцінки
рентабельності продажів, різноманіття яких обумовлене вибором того
чи іншого виду прибутку. Найчастіше використовується валовий,
операційний чи чистий прибуток. Відповідно розраховуються три
показники рентабельності продажів.
Валова рентабельність реалізованої продукції:

Валовий прибуток р. 050 ф. 2
R GPM = =
Виторг від реалізації р. 035 ф. 2

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Рентабельність продажів» з дисципліни «Економічна діагностика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Синоніми (ідеографічні, стилістичні, контекстуальні, перифраза, е...
Графіка
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА КРЕДИТУ
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
Аудит інвестицій. Мета, завдання та джерела перевірки


Категорія: Економічна діагностика | Додав: koljan (03.05.2012)
Переглядів: 1106 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП