ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економічна діагностика

Особливості проведення управлінської діагностики
Складною методологічною проблемою в управлінській діагностиці
є визначення кола досліджуваних показників. Виділяють два
напрямки економічного аналізу на підприємстві й відповідно дві
групи показників:
• показники, що характеризують економічний потенціал
підприємства;
• показники, що характеризують господарську діяльність фірми.
В основі управлінської діагностики діяльності підприємства
повинні лежати наступні принципи:
• системний підхід, відповідно до якого підприємство
розглядається як складна система, що діє в середовищі відкритих
систем і складається, у свою чергу, з ряду підсистем;
• принцип комплексного аналізу всіх складових підсистем,
елементів підприємства;
• динамічний принцип і принцип порівняльного аналізу;
• принцип врахування специфіки підприємства (галузевий і
регіональний).
Важливе значення в управлінській діагностиці приділяється аналізу
витрат, що є складовим елементом функції контролю, допомагає
оцінити ефективність використання всіх ресурсів підприємства,
зібрати інформацію для підготовки планів і прийняття раціональних
управлінських рішень в області витрат.
Ефективне управління витратами на різних рівнях забезпечується
використанням методичної єдності, що припускає однакові вимоги до
інформаційного забезпечення, планування, обліку, аналізу витрат на
підприємстві. Це забезпечує система управлінського обліку, що
з'єднує всі ці елементи в єдиному методологічному й методичному
просторі й виступає як комплексне, системне дослідження витрат на
виробництво.
Управлінська діагностика необхідна для рішення питань
формування витрат, ефективності використання ресурсів, а також
виробництва й реалізації продукції.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Особливості проведення управлінської діагностики» з дисципліни «Економічна діагностика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит виходу продукції рослинництва
ПРИЧИНИ ІНФЛЯЦІЇ
Модель оцінки дохідності капітальних активів (САРМ)
Факторинг
АО "МММ" Історія, наслідки та реклама


Категорія: Економічна діагностика | Додав: koljan (03.05.2012)
Переглядів: 1393 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП