У практиці країн з ро озвинутою р ринковою е економікою об'єднання я різ зних форм п прояву марк кування (тор рговельної м марки) одер ржало назву у «бр ренд», що в включає так кож і дизайн, і якість, і властивос товару, і сті пак кування. Тобто спож живач, задо оволений в використанн ням конкрет тної марки, , імо овірно, має намір при є идбати її з знову, і, до осить імовір рно, підуть ь «поточні» пок купки цієї м марки. Намір покупців є функцією минулого ри в ю о досвіду і його наслідків, щ можна оцінити в так спосіб: що кий ,
мір упити марку U – минуле використання; k – у; де I – нам знову ку кон нстанта, що варіюється на різних р о я ринках. У цьому ви ипадку важл ливість досл ліджень відн носин уклад дається не в том що вони прогнозую покупк конкретн марок, а в тім, що му, ють ки них о вон пояснюю чому сп ни ють, поживачі купують саме ці марки, а не інші. На думку П. Дойля1, успішний імідж комп панії є «єдн ність трьох х еле ементів: як кісного товару (Р), чі іткої іденти ичності (D) і доданої ) ї вар ртості (АV): . чною процед дурою, що з забезпечує д достатню об б'єктивність ь Більш зруч кіл лькісної оці інки іміджу організаці є аналіз заявок на придбання у ії, я продукції, на основі яког встановлю го юється частка повторни звернень их ь клі ієнтів до тов варовиробн ника.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Імідж (марочний к капітал) підприємства» з дисципліни «Економічна діагностика»