ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економічна діагностика

Оцінка конкурентних позицій і можливих дій компаній, що суперничають
Для вивчення відносних конкурентних позицій фірм, що діють у
галузі, використовуються процедури графічного стратегічного
угруповання.
Компанії в одній стратегічній групі можуть поєднуватися по різних
ознаках.
Процедура конструювання карти стратегічного групування й
віднесення фірм до тієї або іншої стратегічної групи полягає в
наступному:
1. Ідентифікуються конкурентні характеристики, які
диференціюють фірми галузі (ціни, якість, географія діяльності,
ступінь вертикальної інтеграції, діапазон продуктів і т.д.).
2. Положення фірм наноситься на графік (по парах обраних
характеристик).
3. Відзначаються фірми, що попадають в одну стратегічну область.
4. Відрізняється частка кожної групи в повному обсязі продажів
галузі.
Таким чином, будується двовимірна карта стратегічного
угруповання галузі.
При побудові карт стратегічного угруповання треба дотримувати
наступних правил:
- основні змінні по осях координат не повинні корелювати між
собою,
- ці змінні повинні відображати істотні відмінності конкурентів

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оцінка конкурентних позицій і можливих дій компаній, що суперничають» з дисципліни «Економічна діагностика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Джерела формування власного капіталу
Железнодорожный вагон
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
Чергування голосних і приголосних
Офісні та відомчі АТС


Категорія: Економічна діагностика | Додав: koljan (03.05.2012)
Переглядів: 801 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП