Оцінка конкурентних позицій і можливих дій компаній, що суперничають
Для вивчення відносних конкурентних позицій фірм, що діють у галузі, використовуються процедури графічного стратегічного угруповання. Компанії в одній стратегічній групі можуть поєднуватися по різних ознаках. Процедура конструювання карти стратегічного групування й віднесення фірм до тієї або іншої стратегічної групи полягає в наступному: 1. Ідентифікуються конкурентні характеристики, які диференціюють фірми галузі (ціни, якість, географія діяльності, ступінь вертикальної інтеграції, діапазон продуктів і т.д.). 2. Положення фірм наноситься на графік (по парах обраних характеристик). 3. Відзначаються фірми, що попадають в одну стратегічну область. 4. Відрізняється частка кожної групи в повному обсязі продажів галузі. Таким чином, будується двовимірна карта стратегічного угруповання галузі. При побудові карт стратегічного угруповання треба дотримувати наступних правил: - основні змінні по осях координат не повинні корелювати між собою, - ці змінні повинні відображати істотні відмінності конкурентів
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оцінка конкурентних позицій і можливих дій компаній, що суперничають» з дисципліни «Економічна діагностика»