ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Розроблення структури виступу
Конкретна структура презентації залежить від її мети. Проте основна структура, досить поширена і перевірена, що знаходить відображення в кожній презентації, така:
Тема — про що йде мова (ключове слово).
Аналіз ситуації — яким чином виглядають факти (проблеми).
Негативні наслідки — що станеться, якщо не вдасться порозумітися.
Мета — що цим досягається.
Пропозиція рішення — тим самим ми пропонуємо, що…
Позитивний результат — що принесе вам пропозиція.
Заходи — що необхідно зробити як наступний крок.
Зворотний зв’язок на тему — доповнити ключове слово!
Важливою є черговість кожного окремого пункту в структурі. Як підготувати кожний пункт, залежить від відповідної ситуації.
Підготовка до більшості виступів дуже схожа на написання формального звіту, щоправда, з такою різницею — необхідно реорганізувати текст для усної презентації. Це водночас і складність, і нова можливість.
Можливість зумовлена взаємодією між доповідачем та аудиторією. Як наслідок — використання інформації, отримуваної від такої взаємодії, для редагування промови вже в процесі виступу. У презентатора є також можливість реагувати на міміку і жести аудиторії, коригуючи по ходу свою доповідь.
Але це може спричинити певні проблеми і складності, найголовніша з яких — втрата контролю над аудиторією. Спілкування з аудиторією передбачає гнучкість. Чим більша взаємодія з аудиторією, тим гнучкішим повинен бути презентатор, тим уважніше він має стежити за ходом презентації.
Ось чому дуже важливі перші хвилини виступу: необхідно визначити настрій аудиторії, інтерес до теми, підготувати людей до подальших дій.
Перше, що необхідно зробити, це викликати інтерес у публіки.
Ось п’ять можливостей і шляхів для привернення та утримання уваги публіки [3]:
Використовуйте гумор. Бізнес — справа серйозна, але це не означає, що не можна включати легкі гумористичні вставки і коментарі. Гумор допомагає розслабитися, настроїти аудиторію доброзичливо по відношенню до себе.
Розкажіть історію. Більшість людей зацікавлені в різного роду історіях й із задоволенням слухають їх. Отже, ви можете без великих зусиль знайти відповідну історію, що ілюструє потрібний вам факт.
Будуйте виступ навколо яскравого прикладу. Психологи кажуть, що можна примусити людей пам’ятати важливі пункти виступу, зв’язуючи їх з конкретним образом.
Задайте питання. Це допоможе привернути увагу слухачів до вашого виступу.
Наведіть цікаві статистичні дані. Люди люблять подробиці. Якщо ви надасте цікаву статистику, то це допоможе розбуркати публіку.
Саме так найкраще починати свою промову, щоб відразу опанувати увагу публіки. Крім того, у вступі має бути стисло сформульовано основну думку презентації, ідентифіковано додаткові дані, оговорено подальший розвиток виступу.
Як тільки ви означили каркас виступу, опанували увагу аудиторії, можна переходити до його основної частини.
Пам’ятайте, що основна частина виступу має містити не більше трьох-чотирьох головних думок, інакше аудиторія дуже погано сприйматиме всю презентацію. Необхідно прагнути до простоти викладу й уникати складних словесних конструкцій, які важко сприймаються.
Чим довша презентація, чим більше фактів і думок ви надаєте, тим складніше публіка їх сприймає. Якщо ви переходите від однієї важливої думки до іншої, стисло повторюйте основну думку попередньої частини.
Деякі поради, що допомагають втримати увагу аудиторії [126]:
Співвідносьте об’єкт презентації з потребами присутніх. Люди зацікавлені в речах, які стосуються їх особисто.
Використайте просту мову. Люди засинають швидше, коли оратор говорить формальною мовою, повною складних конструкцій і нагромаджень. Якщо презентація включає в себе абстрактні ідеї, спробуйте показати, як ця абстракція співвідноситься з реальним життям.
Поясніть, як ваш об’єкт співвідноситься з уже знайомими і прийнятими ідеями.
Наводьте приклади. Це дає змогу слухачам легше зрозуміти те, про що ви говорите, і запам’ятати їх.
Можна також притягти увагу, змінюючи тон голосу, використовуючи жести і міміку.
Як тільки ви закінчили виклад основних пунктів вашої презентації, переходьте до висновку.
Не дозволяйте собі після важливої основної частини «зім’яти» висновок. Висновок також важливий, навіть важливіший за вступ або основну частину презентації. На висновок плануйте приблизно 10% від загальної тривалості виступу.
Почніть висновок з повідомлення слухачам про це. Це дасть змогу зацікавити їх та втримати їх увагу. Після цього можна стисло повторити основні думки виступу. Декількох речень вистачить, щоб нагадати людям про сказане і закріпити почуте в їх пам’яті.
Якщо мета презентації — переконати будь-кого, закінчіть її повторенням основних аргументів. Якщо мета — мотивування, закінчуйте девізом.
Якщо з аудиторією досягнуто згоди, повторіть висновок у декількох реченнях.
Закінчуйте на позитивній ноті. Останні слова мають бути такими, що легко запам’ятовуються, і виголошеними з ентузіазмом. Альтернатива цьому — закінчення запитанням. Покиньте аудиторію і примусьте її думати.
Пам’ятайте, що висновок має закінчувати презентацію. Ви повинні залишити аудиторію з почуттями задоволення, завершення, закінченості справи. Не висувайте нових ідей під час висновків і не намагайтеся змінити настрій публіки.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Розроблення структури виступу» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиції у виробничі фонди
Інноваційна форма інвестицій
Оцінка ймовірності та здійснюваності інвестиційного проекту
Аудит надходження запасів
Аудит відпуску запасів у виробництво


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 945 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП