ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Аналіз аудиторії та вибір стилю проведення презентації
Як тільки цілі презентації будуть визначені, необхідно братися до аналізу аудиторії. Як і навіщо це робиться?
Аудиторія — це ще один базовий елемент будь-якої презентації і, оскільки саме для аудиторії виголошується промова, саме її аналізу необхідно приділити особливу увагу.
Можна домогтися кращого результату, якщо характеристики майбутньої аудиторії відомі і використані в процесі підготовки доповіді.
Таблиця 14.3
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ АНАЛІЗУ АУДИТОРІЇ
Група питань План дії
Розмір і склад аудиторії Спрогнозуйте, скільки осіб прийде на презентацію
Виявіть, чи є у них які-небудь політичні, релігійні, професійні комплекси або упередження
Проаналізуйте співвідношення чоловіків і жінок, вік присутніх, належність присутніх до певних соціальних та етнічних груп, професійні аспекти діяльності присутніх
Аналіз можливої реакції публіки Проаналізуйте, для чого конкретні люди прийшли на презентацію
Визначте ставлення аудиторії об’єкта презентації: чи зацікавлена вона в ньому, чи є байдужою
Визначте, як аудиторія реагувала на подібні презентації у минулому
Визначте, які сторони об’єкта презентації і в якому світлі краще показати даній аудиторії
Визначте, чи можуть виникнути складності в розумінні частин вашої презентації
Проаналізуйте настрій аудиторії в момент презентації: чи будуть слухачі вже втомленими після попередньої презентації, чи будуть вони голодними і чекатимуть обіду
Визначте, який спосіб подання інформації буде найефективнішим, вигідним і справить найбільше враження на присутніх: надання технічної інформації, статистичного аналізу, історичної інформації, демонстрація, подібний приклад тощо
Передбачте реакцію, яка може бути у слухачів на ваші дії, і продумайте свою реакцію на неї
Змоделюйте реакцію найгіршої аудиторії і спробуйте діяти в такій ситуації
Передбачте можливі уточнення і запитання
Проаналізуйте найгірше, що може статися під час презентації
Рівень розуміння аудиторії Визначте, чи знає аудиторія що-небудь про об’єкт презентації
Проаналізуйте, чи знайома аудиторія з вашим термінологічним словником
Спрогнозуйте, чи всі здатні зрозуміти те, що ви говорите
Визначте, яку додаткову інформацію необхідно надати аудиторії для кращого розуміння об’єкта презентації
Подумайте про конкретні цифри і специфікації, які у вас можуть запросити або про які вам треба буде говорити
Проаналізуйте, чи включає в себе об’єкт презентації рутинне, чи потребує тривалого надання інформації, чи знайома присутнім тема презентації
Закінчення табл. 14.3
Група питань План дії
Відносини з публікою Проаналізуйте, як така аудиторія звичайно реагує на виступи ораторів
Визначте, наскільки аудиторія є дружньою, відкритою, гостинною щодо вашої точки зору, вашого стилю презентації
Визначте настрій аудиторії: по відношенню до вас
Проаналізуйте, чого чекають присутні від вас
Подумайте про ваші колишні відносини з аудиторією
Визначте вашу роль і статус
Визначте, чи є у слухачів схильності, які можуть спрацювати проти вас
Проаналізуйте можливе ставлення публіки до побудови вашої презентації
Визначте, які аспекти підтримувальної інформації виглядатимуть для даної аудиторії найнадійнішими

Для початку треба визначити розмір аудиторії. Очевидно, що маленькі групи найзручніші для бурхливого обговорення і переконання. Але коли в групі більше 12 осіб, нормальне обговорення стає неможливим.
Залежність розміру аудиторії від цілей пряма: чим менше мета презентації передбачає участь у ній аудиторії, тим більшим може бути розмір аудиторії і тим менше значення може надаватися її якісному складу.
Необхідно проаналізувати й іншу потрібну інформацію про аудиторію. Наведемо деякі питання, на які бажано знати відповіді перед презентацією:
Якою буде аудиторія в основній своїй масі: дружня, байдужа або протилежна вашій точці зору?
Чи турбують аудиторію проблеми, через які ви хочете переконати її взяти участь у конкретних діях?
Який рівень освіти і розуміння предмета презентації має аудиторія?
Що знають слухачі про те, що ви маєте намір їм донести?
Чи знають вони вас?
Чи поважають вони вас?
Відповіді на ці запитання допоможуть вам обрати кращий шлях для проведення ефективної презентації. Докладніше проаналізувати аудиторію можна з допомогою табл. 14.3.
Інший важливий елемент підготовки і планування презентації — вибір відповідного стилю. Знову ж таки все залежить від цілей, характеру промови та аудиторії, бюджету презентації, часу, відведеного на її підготовку. Якщо зміст промови формальний (звіт про виконану роботу або про фінансове становище фірми), то й стиль самого виступу має бути таким. Загалом, якщо всі присутні вам знайомі, а кількість їх невелика, то дозволяється, для кращого сприйняття, дещо відступити від формального характеру промови.
Якщо ж ви говорите з величезною аудиторією незнайомих вам людей, а сама презентація є дуже важливою, то ви повинні встановити більш формальну атмосферу. Розмістіть слухачів рядами. Демонструйте їм слайди і короткі фільми, ілюструючи зміст промови. Використайте докладний план виступу. Формальність досягається й встановленням дистанції (як психологічної, так і фізичної) між презентатором та аудиторією.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аналіз аудиторії та вибір стилю проведення презентації» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Ложный путь изобретательства
Ознайомлення з об’єктом аудиту
Повседневный опыт и научное знание
Ліквідність балансу позичальника. Показники, що характеризують фі...
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 847 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП