ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Самоаналіз
Кожна людина, яка має намір відкрити власну справу, повинна детально проаналізувати свої міркування, здібності та довгострокові цілі. Такий аналіз необхідний для будь-якого виду бізнесу, у тому числі інформаційного. Здійснюючи самоаналіз, потенційний франчайзі має бути до кінця відвертим із собою й не захоплюватися власними оригінальними ідеями, навіть якщо впевнений у їх правильності. Треба ще раз усе ретельно перевірити і обміркувати, оскільки можливість користуватися «ноу-хау», перевагами системи пільгового підприємництва ще не дає гарантії успіху. У 50% випадків банкрутств франчайзі самі винні у своїй долі.
Будь-який потенційний франчайзі, зайнявшись самоаналізом і визнаючи у себе наявність тієї або іншої характеристики, повинен ретельно її розглянути.
Наведемо деякі приклади, взяті з реального життя (табл. 11.1) [75]:
Таблиця 11.1
ОСНОВНІ СИТУАЦІЇ, ЩО СПРИЧИНЮЮТЬ
БАНКРУТСТВО ФРАНЧАЙЗІ
Ситуація, що склалася Причина, наслідок, дія
1. Франчайзі вже займався самостійним бізнесом і, можливо, в тій самій сфері, що охоплюється системою пільгового підприємництва Така людина менш сприйнятлива до ідей франчайзера і дисциплінуючого впливу системи. Тому франчайзери неохоче приймають франчайзі з попереднім досвідом у бізнесі того ж типу. Але трапляються випадки, коли попередній досвід і знання бажані, оскільки їх не можна набути за короткий проміжок часу
2. Самовдоволення франчайзі Однією з найпоширеніших причин невдачі є те, що франчайзі перестає прикладати необхідних зусиль, вважаючи, що «тепер я бос, а боси не працюють. Тепер можна витрачати гроші, при цьому не працюючи і не заробляючи». Франчайзинг не сумісний з такою позицією
Закінчення табл. 11.1
Ситуація, що склалася Причина, наслідок, дія
3. Франчайзі втрачає впевненість у собі Це трапляється:
а) коли після відкриття підприємства він усвідомлює ступінь відповідальності та масштаб задачі;
б) коли він не може миритися зі збитками, які можуть мати місце в початковий період, не зважаючи на вміння правильно організувати свої фінанси й використати обіговий капітал. Треба мати міцні нерви, щоб справлятися з комерційними втратами під час становлення підприємства
4. Франчайзі, який «не вписується» в систему Найчастіше трапляється з тими, хто вже успішно працював деякий час у бізнесі. Такі особи починають вірити, що процвітання забезпечується їх зусиллями, а не завдяки франчайзеру та його системи. Вони, звичайно, вносять свій вклад в успіх, але небезпека виникає тоді, коли вони думають, що краще знають, як і що робити, і це призводить до відходу від системи
5. Утручання, хоч і з хорошими намірами, членів сім’ї або настирливих друзів Важливо, щоб сім’я надавала підтримку, але не втручалася. Часто франчайзери проводять співбесіди як з чоловіком, так і з дружиною, навіть коли тільки один з них є претендентом. Небезпечними є й поради настирливих друзів, а особливо тих, хто вважає себе надто досвідченими і що їх досвід буде корисний франчайзі. Людям, якими можна легко маніпулювати і яким важко самостійно приймати рішення, самостійно займатися бізнесом небезпечно
6. Франчайзі, який чекає, щоб для нього багато чого зробили Жоден потенційний франчайзі не повинен чекати, що франчайзер щодня братиме участь у його бізнесі. Єдиний виняток — системи франчайзингу, які спеціально пропонують таку участь (наприклад, централізовані системи замовлень або бухгалтерського обслуговування)
7. Франчайзі, в якого відсутні необхідні якості Існують два різновиди такого типу франчайзі. Перший — франчайзі, які настільки засліплені привабливістю франчайзингу, що не усвідомлюють своїх вад і відсутності можливостей. Франчайзер ніколи не може знати про франчайзі стільки, скільки той знає про себе. Франчайзі повинен бути чесним перед собою і франчайзером.
Інший різновид — ті, хто, можливо, обіймали високі посади в управлінській ланці і не звикли багато працювати, займаючись основами справи
У процесі самоаналізу треба визначитися, чи не підпадає потенційний франчайзі під одну або кілька з розглянутих ситуацій. Крім того, слід пам’ятати, що потенційного франчайзі можуть підстерігати такі небезпеки:
утрата пильності в оцінці перспектив, оскільки традиційно вважається, що франчайзинг є більш надійною формою ведення бізнесу;
заспокоєність унаслідок помилкового уявлення, що достатньо підписати франчайзну угоду, щоб заробити багато грошей;
ігнорування того факту, що для успіху справи необхідно й правильно обрати франчайзера.
Треба поставити собі такі запитання і чесно на них відповісти:
1. Чи розумію я сутність франчайзингу і його вимоги?
2. Чи відповідаю я за фізичними та особистісними характеристиками вимогам ведення власного бізнесу?
3. Чи дозволять мені мій вік і здоров’я займатися бізнесом досить довго, щоб повернути початкові витрати і справдити сподівання? І навпаки, чи не дуже я молодий і чи досить досвідчений, щоб вести свій власний бізнес, наймати людей і керувати ними?
4. Чи достатньо в мене фінансових ресурсів, щоб розпочати власну справу і вижити в період становлення свого підприємства?
5. Чи вистачить у мене самовладання і волі, щоб устояти у разі можливих збитків і справитися з перешкодами в період створення і становлення власної справи?
6. Які мої справжні якості та вміння? Чи буде змога у разі входження у франчайзну систему максимально застосувати і використати свої сильні сторони?
7. Чи зможу я справитися найкращим чином з розумовими і фізичними навантаженнями?
8. Чи легко я зближуюся з людьми?
9. Чи зможу я справлятися з персоналом?
10. Чи здатний я працювати багато і з повною відповідальністю?
11. Чи готовий я працювати понаднормовий час?
12. Як моє рішення вплине на мою сім’ю і як вона ставитиметься до моєї частої відсутності?
13. Чи повністю схвалює моя сім’я моє передбачуване підприємство?
14. Чи буде хто-небудь з моєї сім’ї здатний і радий мені допомогти?
15. Чи готовий я піддавати ризику свою власність?
16. Чи зможу я забезпечити необхідний обсяг фінансування?
17. Чого я прагну досягти:
задоволення в роботі?
приросту капіталу?
великих грошей?
вигідного вкладення капіталу?
18. Чи буде справа досить цікавою для мене протягом багатьох років?
19. Чи влаштовує мене дисципліна системи франчайзингу?
20. Чи дратуватиме мене влада, яку матиме наді мною франчайзер?
21. Чи досить я ініціативний і чи зможу перетворити на вигоду можливості, що відкриваються для мене?
22. І нарешті: чого я хочу досягти в житті?
Необхідно, щоб потенційний франчайзі піддав себе пильному самоаналізу, пізнав самого себе і свої наміри з допомогою наведеної методики.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Самоаналіз» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Сервіс WWW
Аудит розрахунку фіксованого сільськогос-подарського податку і за...
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...
Форми безготівкових розрахунків
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 994 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП