Відстрочка має місце у випадку виникнення витрат або доходів, які можуть бути віднесені до двох або більше звітних періодів. Основні елементи процедури - нарахування та трансформація. Для пояснення процедури відстрочки можна навести наступний приклад. Підприємство при придбанні довгострокових матеріальних або нематеріальних активів несе витрати, які не підлягають віднесенню до періоду їх понесення, так як актив приноситиме вигоди протягом декількох періодів (частіше декількох років). В такому разі можна сказати, що підприємство понесло витрати на придбання довгострокових "витрат майбутніх періодів", призначених для капіталізації в актив, а бухгалтерський процес списання витрат до витрат звітного періоду підлягає відстрочці. До витрат звітного періоду буде віднесена лише частина вартості довгострокового активу, яка припадає на даний період -сума нарахованої амортизації. Іншим прикладом є витрати майбутніх періодів. Якщо підприємство, наприклад, робить передплату спеціальної літератури, то воно несе витрати, які забезпечать йому вигоди протягом декількох періодів. Відповідно, сьогоднішні витрати перетворяться у витрати тих звітних періодів, коли вони забезпечуватимуть підприємству вигоди. Тобто відбувається відстрочка визнання витрат. Трансформація передбачає визначення частини (суми) відстроченого активу, що відноситься до витрат звітного періоду, і зменшення на її величину вартості відстроченого активу. Процедура відстрочки та трансформації розповсюджується на доходи і витрати майбутніх періодів.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Процедура відстрочки та трансформації» з дисципліни «Бухгалтерський облік у зарубіжних країнах»