ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України: теорія, практика, рекомендації

ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ІМПОРТУ ТОВАРІВ, ВИКОНАНИХ РОБІТ І ПОСЛУГ
Облік імпорту робіт і послуг суттєво не відрізняється від обліку імпор ту товарів, за винятком деяких особливостей: x документом, який підтверджує факт виконання робіт (послуг), є акт виконання робіт (послуг), оформлений належним чином; x при імпорті робіт (послуг) датою виникнення податкових зобов’язань є дата події, яка відбулася першою, а саме: x або дата списання коштів зпоточного рахунку платника податків воп лату собівартості робіт; x або дата оформлення документа, який підтверджує факт виконання робіт (послуг) нерезидентом; x не дозволяється відносити до податкового кредиту з оплати податку суми, які не підтверджені актом приймання робіт (послуг); x надані (виконані) суб’єктами підприємницької діяльності Росії робо ти (послуги), які використовуються або споживаються на митній те риторії України, пільговому оподаткуванню не підлягають. Синтетичний облік Синтетичний облік імпортних товарів ведеться на рахунку 28 «Товари». Імпортні товари відображаються в обліку з моменту їх одержання за купівельними або продажними цінами залежно від місця їх зберігання, тобто за обліковими цінами. Облікова ціна на один і той самий товар може бути різною залежно від умов поставок і місця розташування товару. Так, на умовах поставки «франко завод» початковою обліковою ціною буде контрактна ціна по стачальника за акцептованими рахунками фактурами. При перетині мит ного кордону України або при прийманні товару на складі покупця обліко ва ціна на цей товар буде збільшена на суму накладних витрат, понесених за кордоном, і на суму сплачених зборів, мита і податків. Товари, у тому числі імпортовані з за меж митної території України, є запасами, оскільки вони відповідають усім критеріям цієї категорії активів. З огляду на це, їх оцінка та облік здійснюються відповідно до вимог П(С)БО 9 «Запаси», тоб то оцінюються та зараховуються на баланс за первісною вартістю, яка включає: x вартість товару, що зазначена удокументах на відвантаження упоста чальника; 278

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України x витрати на заготівлю, вантажно розвантажувальні роботи, транспор тування до місця їх використання, включаючи витрати зі страхуван ня ризиків транспортування; x суми ввізного мита та митних зборів; x суми непрямих податків, які не відшкодовуються підприємством; x інші витрати, безпосередньо пов’язані зпридбанням запасів і доведен ням їх до стану, в якому вони придатні для використання в заплано ваних цілях. Це прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати підприємства на доробку та підвищення якісних і технічних характеристик запасів. Таким чином, повна імпортна вартість товару складається з його кон трактної вартості, накладних витрат, сплачених в іноземній валюті, спла ченого мита, зборів і податків при розмитненні вантажу. При формуванні первісної вартості імпортних товарів на рахунок 281 «Товари на складі» буде відноситись їх митна вартість, тобто контрактна вартість, перерахована за курсом НБУ на дату ввезення. З набуттям чин ності П(С)БО 21 «Вплив змін валютних курсів», порядок формування облікової вартості імпортних товарів зберігається за умов, що надходжен ня товарів передуватиме їх оплаті. Однак, коли за імпортні товари буде пе рераховано аванс в іноземній валюті, то їх облікова вартість буде іншою, ніж митна вартість, зазначена у вантажній митній декларації, яка визна чається шляхом перерахунку вгривні за курсом НБУ на дату сплати авансу. Для розрахунку з іноземними постачальниками за придбані товари використовується пасивний рахунок 632 «Розрахунки з іноземними по стачальниками». Облік за цим рахунком необхідно вести паралельно внаціональній та іноземній валюті. За умов наступної оплати імпортної по ставки грошовими коштами цей рахунок є монетарною статтею, у зв’язку зчим слід пам’ятати про необхідність визначення вбухгалтерському обліку: x зростання курсу іноземної валюти. Курсова різниця відображається на рахунку 945 «Втрати від операційної курсової різниці»; x зменшення курсу іноземної валюти. Курсова різниця відображається на рахунку 714 «Дохід від операційної курсової різниці». В кінці звітного місяця курсові різниці відображаються ускладі фінан сових результатів на рахунку 791 «Результат основної діяльності». Для розрахунків з іноземними контрагентами за придбані необоротні активи доцільно використовувати рахунок 685 «Розрахунки з іншими кре диторами», облік на якому ведеться аналогічно до попереднього випадку. Але курсова різниця при такій заборгованості, що буде погашатись іноземною валютою або її еквівалентами, відображається: 279

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова

x на рахунку 974 «Втрати від не операційних курсових різниць»; x на рахунку 744 «Дохід від не операційної курсової різниці». Синтетичний облік розрахунків зконтрагентами зусіх послуг, пов’яза них з доставкою товарно матеріальних цінностей до місця призначення, (транспортних, експедиторських, страхових) ведеться на рахунку 68 «Роз рахунки за іншими операціями». Ці послуги залежно від місця розташу вання їх виконавця можуть бути оплачені як внаціональній, так і в іноземній валюті. В останньому випадку облік за рахунком слід вести в порядку, пе редбаченому для відображення в обліку імпортних операцій. Аналітичний облік Аналітичний облік розрахунків з імпортних операцій рекомендується здійснювати в розрізі країн, а всередині їх — в розрізі постачальників, но мерів контрактів та документів (рахунків) до сплати. Аналітичний облік імпортних поставок ведеться за місцями зберіган ня і обліковими (товарними) партіями, при визначенні ознак яких береть ся до уваги: характер товару, можливість зберігання партії в процесі пере везення, перевалки, зберігання вантажу. Якщо з іноземним постачальником є домовленість про пред’явлення рахунку на кожну транспортну партію, то за облікову партію приймається партія, оформлена одним рахунком по стачальника. Таким чином: 1) у бухгалтерському обліку необхідно чітко відстежувати суми іно земної валюти, перераховані увигляді авансів, і відокремлювати їх від про ведення наступної оплати. Для цього використовується рахунок 371 «Роз рахунки за виданими авансами»; 2) собівартість товарів визначається, виходячи з курсу валюти на да ту сплати авансу; 3) первісна вартість товарів бере участь в обліку приросту (убутку) ТМЦ після їх оприбуткування на баланс. Це може мати позитивні наслідки, оскільки за дозволені для поставки товарів за імпортом 90 днів курс валю ти може зростати; 4) для того, щоб не вийшло бухгалтерського розриву між вартістю ТМЦ, що оприбутковуються, і відображенням заборгованості щодо них, на кожну дату балансу, немонетарні статті, які відображені за історичною собівартістю і зарахування яких на баланс пов’язано з операцією в іно земній валюті, відображаються за валютним курсом на дату здійснення операції. Отже, на відміну від монетарних статей, дебіторська заборго ваність у валюті, що утворилася в результаті здійснення передоплати за 280

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України товари (роботи, послуги) на дату балансу відображається за курсом, що діяв на момент перерахування авансу; 5) бухгалтерські первинні документи не відповідають записам за ра хунками. Так увантажній митній декларації відображається вартість товарів за курсом НБУ на дату оформлення і ПДВ розраховується саме виходячи з цієї вартості. Порядок формування в бухгалтерському обліку інформації про опе рації в іноземній валюті регулюється Положенням (стандартом) бухгал терського обліку 21 «Вплив змін валютних курсів», яке затверджено нака зом Міністерства Фінансів України від 10.08.2000 р. №193. Для того щоб визначити критерій оцінки в бухгалтерському обліку статті балансу, не обхідно знати, монетарна чи ні ця стаття. Відповідно до пп. 7.3.2 Закону про прибуток: «Витрати, нараховані платником податку в іноземній валюті протягом звітного періоду у зв’язку придбання товарів (робіт, послуг), вартість яких відноситься до валових витрат цього платника податку, визначається усумі, яка повинна бути рівна балансовій вартості такої іноземної валюти, визначеної відповідно поло женням підпунктів 7.3.1, 7.3.4, 7.3.6 цієї статті, і не може бути перерахована у зв’язку зі зміною обмінного курсу гривні протягом звітного періоду». Існує два варіанти здійснення імпортних операцій: 1 варіант. Надходження товарів, а потім здійснення розрахунків з не резидентом. Під час надходження товарів виникають валові витрати, виходячи з курсу НБУ, який діє на день імпортування товарів (робіт, послуг). Під час здійснення розрахунків за імпортні товари (роботи, послуги), слід порівняти раніше відображені валові витрати збалансовою вартістю перера хованої валюти. Якщо раніше визначені витрати більші, ніж балансова вартість перерахованої іноземної валюти, то необхідно зменшити валові витрати. І на впаки, коли результат протилежний, то необхідно збільшити валові витрати. Якщо кредиторська заборгованість не погашається до кінця звітного періоду, то з метою податкового обліку вона не переоцінюється. В бухгалтерському обліку кредиторська заборгованість — це монетар на стаття унашому випадку, тому курсові різниці, які виникають на кінець звітного місяця, під час її погашення враховуються і відображаються на відповідних рахунках. 2 варіант. Авансові внески нерезиденту передують надходженню то варної продукції. 281

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова

Відповідно до Закону України «Про оподаткування прибутку підпри ємства» пп.11.2.3, датою збільшення валових витрат під час купівлі товарів у нерезидента є дата фактичного отримання таких активів. Під час перера хування авансу нерезиденту у підприємства не виникають валові витрати. Під час надходження товарів, раніше оплачених, підприємство має по казати валові витрати. У бухгалтерському обліку балансова вартість товарів відповідає балан совій вартості іноземної валюти, яка була перерахована нерезиденту аван сом. При цьому дебіторська заборгованість з перерахованого авансу не пе реоцінюється ні на кінець звітного місяця, ні на момент її погашення. Таким чином, перерахований аванс нерезиденту це немонетарна стаття обліку. На прикладах розглянемо порядок відображення у бухгалтерському обліку деяких варіантів імпортних операцій. ПРИКЛАД 1 ТОВ «Гера» займається виробництвом меблів та уклало угоду з іта лійською фірмою на імпорт обладнання. Угодою передбачено імпорт на суму 7500$. Всі витрати з транспорту вання та страхування сплачує нерезидент. 26.10 п. р. товар надійшов на митну територію України. Під час митного оформлення ТОВ «Гера» сплатило: – акцизний збір — 5%; – митний збір — 0,3%; – мито — 8%. 1.11 вітчизняним підприємством були перераховані кошти нерезиден ту в рахунок погашення кредиторської заборгованості. Курси НБУ на дати здійснення операцій
Дата 26.10 30.10 1.11 Курс НБУ, грн./$ 4,9 4,95 5,1

Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати первинні документи; здійснити всі необхідні розрахунки; визначити фінансовий результат від здійснення імпорту товару. 282

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України Рішення Згідно з умовами завдання, ми розглядаємо такий вид зовнішньоеко номічної операції як імпорт товарів. Для здійснення цієї процедури між донецьким підприємством та італійською фірмою складається контракт, де обумовлюються основні ас пекти здійснення імпорту. Для того, щоб правильно розрахувати суму, яку необхідно буде запла тити донецьким підприємством італійському нерезиденту, необхідно про аналізувати умови «Incoterms 2000», які вибрані для здійснення процеду ри імпорту та формування облікової вартості імпортного товару.
КОНТРАКТ №6 м. Донецьк «25» жовтня 2005 р.

Товариство з обмеженою відповідальність «Гера», Україна, іменоване надалі «ПОКУПЕЦЬ» представлене в особі фінансового директора Ровенського Р.А., що діє на підставі доручення від 14.02.03р. і Статуту, зоднієї сторони, і фірма «GRAND», Італія, іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», уклали даний Контракт про ниж ченаведене: 1. ПРЕДМЕТ КОНТРАКТУ 1.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» зобов’язується поставити (продати), а «ПОКУ ПЕЦЬ» прийняти й оплатити спеціалізоване обладнання для виробництва меблів, іменований надалі «товар», на умовах дійсного Контракту. 2. КІЛЬКІСТЬ І ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» поставляє спеціалізоване обладнання в кількості трьох станків вагою 6 тон кожний. З. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ І ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ 3.1. Постачання товару виробляється одноразовою партією на умові DAF кор дон України (згідно правил ІНКОТЕРМС 2000 р.). Не дозволяється дострокове постачання товару. 3.2. Відвантаження товару здійснюється спеціалізовано обладнаним авто мобільним транспортом на склад ТОВ «Гера» по наступних реквізитах; вантажо одержувач ТОВ «Гера» — станція Донецьк Донецької з. д., код станції 491200, код одержувача 7323. Терміни, обсяги постачання, ціну товару, відправника вантажу сторони пого джують у специфікаціях, що є невід’ємною частиною контракту. 3.3. Приймання товару по кількості і якості «ПОКУПЕЦЬ» робить відповідно до інструкції П 6 від 15.06.65р., і інструкції П 7 від 25.04.66р. Увипадку розбіжності

283

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова
даних по кількості і якості товару, при прийманні «ПОКУПЦЕМ», з даними вказа ними в залізничній накладній, останній протягом одного дня повідомляє «ПОСТА ЧАЛЬНИКА» про наявні розбіжності і складає приймально здавальний акт. При неотриманні позитивної відповіді в 3 х денний термін, або неприбутті вцей же термін представника «ПОСТАЧАЛЬНИКА», дані приймання вважаються остаточними. 3.4. До кожної партії товару, що відвантажується, додаються такі документи: – сертифікат походження; – рахунок фактура; – посвідчення про вибухонебезпечність; – паспорт радіаційного контролю; – паспорт; – вантажна митна декларація, – товарна накладна. 3.5. Товар додатково проходить радіаційний контроль на складі «ПОКУП ЦЯ». Увипадку надходження товару, рівень радіації вякому перевищує гранично допустимі норми, «ПОКУПЕЦЬ» повертає товар «ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ». При цьому усі витрати з повернення несе «ПОСТАЧАЛЬНИК». 3.6. Датою постачання вважається дата штемпеля митного терміналу станції Відправника вантажу. 4. ЦІНА ТОВАРУ І ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ КОНТРАКТУ 4.1. Валюта платежу — долар США. 4.2. Ціна кожного станка визначається сторонами в специфікаціях та складає 2500$. 4.3. Вартість контракту 7500 дол. США

1

4.4. Ціни на товар можуть бути змінені шляхом підписання додаткової угоди між сторонами. 5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 5.1. «ПОКУПЕЦЬ» оплату за товар робить шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок, зазначений уп.11 дійсного контракту, згідно рахунку про тягом 30 ти банківських днів з моменту відвантаження товару ПОСТАЧАЛЬ НИКОМ. Покупець має право на передоплату. Передоплата виробляється на підставі рахунку Постачальника, причому вплатіжному дорученні вграфі «призначення пла тежу» указується номер і дата виставленого рахунку. При передоплаті постачання виробляється протягом 60 (шістдесятьох) календарних днів з моменту оплати то вару Покупцем. У випадку недопоставки товару, передоплата має бути повернута Покупцеві протягом 90 днів з моменту передоплати. 6. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 6.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» зобов’язується:

284

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України
– здійснювати митне оформлення при вивозі товарів і нести усі витрати, пов’язані з оплатою митних платежів при вивозі товарів; – оформити і передати «ПОКУПЦЕВІ» усю товаросупроводжувальну доку ментацію; – дотримувати терміни постачання товару, передбачені дійсним контрактом; – не пізніше 7 (Семи) банківських днів до передбачуваної дати відвантажен ня повідомити «ПОКУПЦЯ» про готовність товару до відвантаження; – протягом 48 годин змоменту відвантаження передати «ПОКУПЦЕВІ» опе ративну інформацію про відвантажений за дійсним контрактом товар з указівкою номера контракту, кількості товару. 6.2. «ПОКУПЕЦЬ» зобов’язується: – здійснювати митне оформлення при ввозі товару і нести усі витрати з оп лати митних і інших платежів; – забезпечити прийом товару на станції призначення; – вчасно оплатити товар. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» у випадку порушення термінів і обсягів постачан ня товару виплачує «ПОКУПЦЕВІ» неустойку в розмірі 0,1% від вартості недопо ставленої партії товару, але не більше 20% її суми. 7.2. Сплата штрафних санкцій не звільняє сторони від виконання своїх зобо в’язань за контрактом належним чином 7.3. «ПОКУПЕЦЬ» увипадку порушення термінів оплати товару (п.5.1.) вип лачує «ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ» неустойку в розмірі 0,1% від вартості неоплаче ного товару, але не більше 20% її суми. У випадку постачання «товару», який не відповідає умовам дійсного контракту, «ПОСТАЧАЛЬНИК» за свій рахунок ро бить реімпорт завезеного «товару». 7.4. У випадку нанесення збитків навколишньому середовищу при переробці «товару» «ПОКУПЕЦЬ» несе матеріальну відповідальність за їхнє усунення. 7.5. «ПОКУПЕЦЬ» зобов’язаний повідомити «ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ» і Мі ністерству екології і природних ресурсів: а) у 3 х денний термін факт одержання «товару»; б) протягом 180 днів факт переробки «товару, що надійшов». 7.6. Сторони роблять страхування «товару» у період транспортування і пере робки. Питаннями страхування «товару» займається «ПОКУПЕЦЬ». 8. ФОРС МАЖОР 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невико нання зобов’язань за цим договором, якщо доведуть, що воно з’явилося наслідком обставин нездоланної сили, а саме: стихійних лих, воєнних дій, блокади, видання державними органами актів заборони експорту або імпорту й ін., що перешкоджа ють одній зі сторін цілком або частково виконати свої зобов’язання, термін вико нання зобов’язань за договором продовжується на період нездоланної сили

285

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова
і ліквідації наслідків. Якщо подібні обставини (або їхні наслідки) будуть тривати більше 3 х місяців, то будь яка сторона може відмовитися від виконання даного до говору без відшкодування збитків. 8.2. Термін виконання зобов’язань у випадку настання обставин нездоланної сили відсуваються відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини. 8.3. Якщо зазначені обставини будуть продовжуватися більш трьох місяців, то кожна сторона має право відмовитися від дальшого виконання зобов’язань за кон трактом і в цьому випадку жодна зі сторін не вправі жадати від іншої сторони відшкодування збитків. 8.4. Сторона, що не може виконати зобов’язання за контрактом, має сповісти ти при цьому іншу сторону про настання або припинення дії обставин, що перешко джають виконанню зобов’язань. Належним доказом наявності обставин і їхньої тривалості має бути письмове свідчення виконане Торгово промисловою Палатою відповідної країни. 9. АРБІТРАЖ 9.1. Сторони будуть прагнути вирішити усі суперечки і розбіжності, що можуть виникнути з дійсного контракту, шляхом переговорів і консультацій. 9.2. Якщо зазначені суперечки не можуть бути вирішені шляхом переговорів, вони підлягають вирішенню в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово Промисловій Палаті України (м. Київ). Рішення суду є остаточним і обов’язковим для сторін. 9.3. Суперечки, що виникли в зв’язку з дійсним контрактом, будуть вирішу ватися відповідно до чинного законодавства України. Мова судочинства — ук раїнська. 10. ІНШІ УМОВИ 10.1. Цей контракт може бути змінений або доповнений. Будь які зміни і до повнення до цього контракту мають силу тільки втому випадку, якщо вони оформ лені в письмовому виді і підписані обома сторонами. 10.2. Усі Додатки і доповнення до цього контракту, підписані сторонами, є йо го невід’ємною частиною. 10.3. Контракт набирає сили змоменту підписання і діє до закінчення взаємо розрахунків сторін. 11. АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Фактурна вартість товару Це вартість, яка відображається у вантажній митній декларації в іноземній та національній валюті за курсом НБУ на дату її подання до митного органу.

286

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України
УНІФІКОВАНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ДОКУМЕНТ (УАД) |1. Тип декларації | | | 1 |2. Відправник/Експортер | | | | | | | | | | | | | | |Реєстр N | N від Італія Парма N | |3. Додатковий | | | |5. Всього |найменувань |товарів 1 + |9. Особа, відповідальна |за фінансове врегулювання | | |10. Країна 1 го |11. Торгове |призначення | + N |15. Країна відправлення | | | | від |16. Країна походження + |19. Кон |20. Умови поставки | DAF Донецьк 30 | Італія |15а. Код країни|17а. Код |відправлення | | 380 + |17.Країна призначення | |країни |призначення | | | |льна країна | 380 | |12. Загальна |митна вартість | 36750 |13. | | ТОВ "Гера" 0005200 80/0000211757 N001917500021 1 | аркуш 1 |4. Відванта |жувальні | | ІМ 40 |A. Форма МД 2 |1 Р/Р 26000001250011 |АІБ УРАЇНИ м. Донецьк |МФО 1122215 |2 В/Р 26000001250011 |АІБ УРАЇНИ м. Донецьк

Гранд евагору стрит офіс 116 Гранд

|специфікації |МФО 1122215 + |6. Кількість |7. Довідковий номер |місць | 0 | | 70006/5/202098

| П |8. Одержувач/Імпортер | Р | | И | | М | | І | | Р | 001917500021 ТОВ "Гера" м. Донецьк Донецької обл.

м. Донецьк Донецької області

| Н |Реєстр N00000 11/00002115 від | И | | К |14. Декларант/Представник | | Італія Парма

| Д | | Л | | Я | |

Гранд евагору стрит офіс 116 Гранд

|Реєстр N

| М | | И |18. Транспортний

| Т |засіб відправлення |380|тейнер 0 | 09 | Н | | И |21. Транспортний засіб | Ц |на кордоні | І | | | | | | | | | |25. Вид |26. Вид | +

|22. Валюта та загальна |фактурна вартість | 840 | + 36750

|23. Курс валюти|24. Харак | | 4.9 |тер угоди | |21|

|27. Місце |28. Фінансові та банківські відомості 1 | 2 3 4 АБ"ІКАР БАНК" ДОНЕЦЬКЕ РУ

09806537

|транспорту|транспорту |заванта |на кордоні|в межах | | 30 | + |країни | 30 |

|ження/роз | |вантаження| | 70006 + | |

83052, М.ДОНЕЦЬК, ВУЛ.АРТЕМА, 12/35 в/р 26000073961000 МФО 322598

287

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова
| 1 |29. Митниця на | | |кордоні 70006 |30. Місце | |огляду |товару | |

| Донецька м ц +

31.

|Маркірування та кількість опис товару

номери

|32. Товар N |33. Код товару | 1 | | 250648000 + | + | | |

Вантажні |контейнерів місця та | опис товару | | | | | | | | | | + 44. Дода |3 ткова ін |3 формація/|4 подані | 3000 3105 4010

Станок спеціалізований для виробництва меблів ДН 12300 в к фірма "Etagere"

|34. Код країни|35. Вага брутто|36. Пре |походження | 380 | | |(кг) | 6000 + |ференція | 00/00/00 +

|37. Процедура |38. Вага нетто |39. Квота | | |40. Загальна декларація/попередній |документ | | | |41. Додаткова |42. Фактурна 467512 289 6 12/04/05 26/10/05 25/10/05 |43. | 4000XX |(кг) 6000 |

|одиниця виміру |вартість товару| 36750 |45. Митна вартість | 36750

документи| + 47. Нара |Вид |Основа на |Став|Сума хування | мита та | митних зборів |рахування | ка | + 36750 36750 36750 + + | СП |48. Відстрочка платежів | + | |

|46. Статистична вартість36

|49. Найменування складу | |

| 010| | 020| | 027| | 028| | | +

|0,3%|110,25| 01 | | 8% |2940,0| 01 |B. Подробиці розрахунків | 5% |1837,5| 01 |010 110,3грн.,020 2940,0грн.,027 1837,5грн.,028 8305,5грн.

41527,5 | 20%|8305,5| 01 | Р/Р 125603 в Донец. філіалі АППБ "АВАЛЬ" МФО 3352282 + Всього 13193,25| | | Всього: 13193,25 грн.

|50. Довіритель | 51. Мит |представлений ниця країни транзиту |Місце і дата

Підпис

|C. | | |

288

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України
52. Гарантія не дійсна для D. Завершення митного контролю + |53. Митниця в країні | |призначення |54. Місце і дата

При перетині митного кордону України декларантом має здійснюва тися митне оформлення імпорту товару, а також сплата обов’язкових пла тежів у бюджет та митні органи. Перерахування платежів здійснюється платіжним дорученням.
Митна вартість імпортного товару — це фактурна вартість товару, визначена в національній валюті шляхом перерахування суми в іноземній валюті за курсом НБУ на дату імпорту.

289

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова

Облікова вартість імпортного товару — це вартість, яка склада ється з фактурної вартості, витрат в інвалюті на доставку то вару, сплачених митного збору, мита та акцизного збору.

Таким чином, згідно з умовами завдання, облікова вартість товару, який імпортується в Україну, буде складати:

290

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України

Після отримання імпортного обладнання, ТОВ «Гера» 1.11.2005р. пе рераховує заборгованість італійській фірмі. Оформлюється платіжне дору чення.
0408004 «Прийнято»

Платіжне доручення в іноземній валюті №2 від «1» листопада 2005 року.
52: Банк клієнта: Найменування місце розташування код банку, код ЄДРПОУ Клієнт: Назва (повна) код ЄДРПОУ місце розташування/адреса Номер рахунку Цифровий код іноземної валюти Сума цифрами FAREX BANK, Parma Italia

50:

32:

Фірма «GRAND» м. Парма LV-1522, вул. Італігере, 7, Італія GRAND, LV 1522, Йtagиre, 7, Parma, Italia 6421510014 840 7500,00

291

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова
Сума та назва іноземної валюти словами Бенефіціар: Найменування Місце розташування Номер рахунку Банк бенефіціара: Найменування Місце розташування, SWIFT-код (BIC-code) Сім тисяч п’ятсот доларів США 00 центів TOV «GERA» m. Doneck, ul. Artema, 12-35, Ukraine

59:

260000739610 IKAR-BANK, Doneck, Ukraine, Acc. 39015901334550/840, MFO 322528 of Donecka s branch IKARBANK SWIFT: UPIB UA UX Банк-посередник: BANK OF NEW YORK, New York, Найменування, USA Місце розташування, SWIFT-код Acc. 8900060077 (BIC-code) SWIFT: IRVT US 3N 70: Призначення платежу ...... по контракту № 6 от 25.10.05 г. (номер та дата контракту, ВМД або № та дата акта) 71: Доручаємо утримати комісійну винагороду за здійснення переказу * коштів в іноземній валюті з нашого у Вас ра хунку №2600___/980 в сумі ____ гривень, та зарахувати на відповідний рахунок ПІБ (OUR) Всі комісії доручаємо віднести на рахунок бенефіціара (BEN) Доручаємо утримати комісію ПІБ в сумі _______ з нашого у Вас рахунку №______________________, та зарахувати на відповідний рахунок ПІБ, комісії банків-кореспондентів доручаємо віднести на рахунок бенефіціара (SHA) Додаткова інформація (в разі попередньої оплати вказується слово «передоплата») Строки виконання переказу: «терміновий» * «строковий» «звичайний» Код 1-ПБ Код країни бенефіціара 57:

м.п.

Керівник Головний бухгалтер «Проведено банком»

292

Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України Відображення даних господарських операцій від імпорту товарів бу де виглядати таким чином: Реєстр господарських операцій ТОВ «Гера»
№ Дата пп 1 1 Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків дебет кредит 4 5 Сума грн./ дол 6

2

3 4

5 6

7 8

2 3 26.10 Відображено сплату під час митного оформлення імпортного обладнання: - акцизного збору: (7500$ u 4,9) u 5% = 1837,5 грн. - мита: (7500$ u 4,9) u 8% = 2940 грн.; - митного збору: (7500$ u 4,9) u 0,3% = 110,25 грн. ВМД, виписка банку, платіжне доручення 26.10 Нараховано та сплачено суму ПДВ на імпортований товар: ((7500$ u 4,9) + 1837,5 + 2940) u 20% = 8305,5 грн. ВМД, виписка банку, платіжне доручення 26.10 Відображено оприбуткування імпортного товару. ВМД, накладна 26.10 Віднесено суму сплаченого акцизного збору, мита та митного збору до вартості імпортного товару. ВМД, довідка бухгалтерії 26.10 Сплачена сума ПДВ віднесена до податкового кредиту. Довідка бухгалтерії 30.10 Відображена курсова різниця з кредиторської заборгованості на дату балансу: (4,95-4,9) u 7500$ = 375. Розрахунок бухгалтерії 30.10 Списані витрати з курсової різниці на фінансовий результат. Розрахунок бухгалтерії 1.11 Перераховані кошти нерезиденту в рахунок погашення заборгованості. Виписка банку, платіжне доручення

642 642 377

311 311 311

1837,5 2940 110,25

644 641

641 311

8305,5 8305,5

281 281 281 281 641

632 642 642 377 644

7500$ 36750 1837,5 2940 110,25 8305,5

945

632

375

791 632

945 312

375 7500$ 38250

293

Л.О. Кадуріна, М.С. Стрєльнікова

Продовження реєстру
1 9 2 1.11 3 Відображено курсову різницю з кредиторської заборгованості на дату здійснення розрахунку: (5,1 – 4,95) u 7500$ = 1125 грн. Розрахунок бухгалтерії Списані витрати з курсової різниці на фінансовий результат. Розрахунок бухгалтерії 4 5 6

945

632

1125

10

1.11

791

945

1125

ПРИКЛАД 2 ВАТ «Зорі» уклало угоду зросійським підприємством на поставку об ладнання на суму 4000000 рублів. 2.10 відповідно до контракту українське підприємство перерахувало аванс нерезиденту. 5.11 надійшов імпортний товар на митну територію України. Митні витрати: x мито — 10% від митної вартості обладнання; x митний збір — 0,5% від митної вартості обладнання. Транспортні витрати у сумі 3600 грн. (з ПДВ) за доставку обладнан ня від кордону України здійснено ВАТ «Гарант». Курси НБУ на дати здійснення операцій
Дата 02.10 31.10 05.11 Курс НБУ, грн./$ 0,178 0,181 0,184

Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати первинні документи; здійснити всі необхідні розрахунки; визначити фінансовий результат від здійснення імпорту товару.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ІМПОРТУ ТОВАРІВ, ВИКОНАНИХ РОБІТ І ПОСЛУГ» з дисципліни «Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України: теорія, практика, рекомендації»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
Технічні засоби для об’єднання локальних мереж: мости, комутатори...
ЗМІСТ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДА...
ІНСТИТУЦІЙНА МОДЕЛЬ ГРОШОВОГО РИНКУ
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...


Категорія: Облік зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах України: теорія, практика, рекомендації | Додав: koljan (27.03.2012)
Переглядів: 3246 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП